10 grudnia 2009

Zima 2006/2007


Zdjęcia Alicji ze stycznia 2007...był śnieg!! Dużo śniegu!
W tej pracy wykorzystałam resztki papierów October Afternoon, filcową śnieżynkę, biały brokat, białą perłową konturówkę, białe kwiatki Latarni Morskiej z zestawu Swawolny (potraktowałam je preparatem Crackle Accents nastepnie posypałam pudrem z brokatem do embossingu), białe perły Latarnia Morska, napis "Let it snow!" pochodzi ze stempli My Cute Stamps śnieżynki. Ufff...to byłoby na tyle, nie wiem kiedy znowu się pojawię z nowymi pracami ;) może jutro? może dopiero w Nowym Roku? Na pewno wpadnę złożyć Wam Świąteczne życzenia!












14 komentarzy:

  1. Ślicznie i bardzo zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnesą Twoje ostatnie scrapy ale ten najbardziej mi się podoba:)
    pozdrawiam:))
    zdrowka zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super praca bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap,widzę,że w końcu masz chwilke na zrobienie czegoś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, te trzy ostatnie prace są FANTASTYCZNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. я восхищаюсь Вашим творчеством !!!! очень давно наблюдаю за вашими работами . Очень все красиво , нет слов !!! браво!

    OdpowiedzUsuń
  7. brrr taki realistycznie śnieżny, że chłodno się robi,pozdrawiam, i mam nadzieję na obejrzenie nowych prac jeszcze w starym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. może ten scrap zaczaruje nam zimę? Jest naprawdę cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne ostatnie prace - dzieciaki masz super to i super się je scrapuje ;) album akrylowo-książeczkowy rewelacja !! pozdrawiam serdecznie. K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki za ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, everything you made it's so amazing and gorgeous!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)