24 stycznia 2010

CANDY!! CANDY!


W sklepie scrap.com.pl, dla którego projektuję, od poniedziałku będą dostępne nowe papiery marki Latarnia Morska – kolekcja Victoriana.
Z okazji tej premiery Blog Candy zagościło na moim blogu! Wystarczy dopisać komentarz pod tym postem pisząc, który papier z kolekcji najbardziej wam się podoba, aby mieć szansę na wylosowanie zestawu papierów wraz z dwiema paczkami najnowszych latarniowych kwiatków. Wpisy przyjmuję do północy w środę (do 27 stycznia włącznie). A później odbędzie się losowanie :D Wszystkie papiery możecie obejrzeć na blogu scrap.com.pl.



 Dear international friends, please note, that this Blog Candy is for residents of Poland only. 
We hope to celebrate with you some other time. Thank you! 



Koniecznie zajrzyjcie na blogi pozostałych Złotych Rączek ;) Do Agnieszki, Ani oraz Karoli  :D





Z tej okazji wykonałam komplet bilecików :) Są idealne jako dodatek do prezentu ! Do ich wykonania użyłam zestawu papierów Victoriana, papierowych kwiatków Latarni Morskiej hortensje i margerytki zestaw kremowy, Tuszu pigmentowego jasny brąz Latarni Morskiej, ćwieków Latarni Morskiej "Damask" oraz ćwieków z kryształami różowymi i zieloymi.



 


Zapraszam do zabawy!!

265 komentarzy:

  1. A jak wszystkie się podobają?
    Trudny wybór ....no więc wybieram Emmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się Lizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój faworyt do Jane :-) - jasna strona przemawia do mnie szczególnie - już ją widzę na ślubnych kartkach :-).
    Info o candy już u mnie na blogu (w bocznym pasku) :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi najbardziej podoba sie Lizzy

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm....chyba emma ;) ale wszystkie sa śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie podobają sie wszystkie,ale jesli mam ktorys wyróżnic,to Lizzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm

    Trudny wybór, zwłaszcza gdy papiery dwustronne. Ja widzę potencjał w Emmie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się wszystkie papierki bardzo podobają,a jak już mam wybierać to Marianne, bo wszystkie ze sobą łączy, i piękne bileciki Mirabel stworzyłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie najpiękniejszy z papierów to ... Fanny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiękniejsza jest Lizzy :) Uwielbiam takie zestawienie kolorów)

    OdpowiedzUsuń
  11. trudny wybór bo wszystkie sa cudne
    ale chyba jak bym miała wybrac jeden to byłaby to JANY

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie sie podobają Elinor i Marianne, bo ja raczej kartki robię, a one dają dużo możliwości. z tych dużych najbardziej Lizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie sa super, ale jak już trzeba wybrać to chyba Lizzy

    OdpowiedzUsuń
  14. papiery są świetne :) Lizzy i Marianne za te kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała kolekcja jest świetna, ale gdybym miała wybierać, to decyduję się na Marianne (za te mini piękne karteluszki). I jeszcze czarująca Emma! I jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  16. Lizzy to moja faworytka jednakże wszystkie sa cudownie romantyczno- nostalgiczne

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się papier o nazwie "Emma", jak na niego patrzę to widzę budyń waniliowy z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Elinor... bo z jednego papieru można zrobić więcej niż zwykle.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój faworyt to Lizzy - cudne połączenie błękitów i brązów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężki wybór, ale po dłuższej chwili namysłu muszę rzec - Marianne <3 Cudowne romantyczne papiery!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ha ależ słodycz :)
    moje kolorystyczne faworyty to Emma i Lizzy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzę o wszystkich, może dopomogę marzeniom wpisując się tutaj ;)
    Jeśli musiałabym wybrać tylko jeden to byłaby to Marianne, bo w nim jest odrobina każdego....

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju jak trudno wybrać, wszystkie są takie śliczne!!! Jeśli już muszę coś wyłonić to MARIANNE :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm, jak wybrać jeden, jeśli wszystkie taaakie piękne.. Ok. Stawiam na.. Lizzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najładniejszy jest Lizzy, piękny odcień niebieskiego i brązu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie są przepiękne , a naj... Marianne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna kolekcja, mój wybór padł na Elinor -

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja wybieram Emmę- taka zrównoważona :);)

    OdpowiedzUsuń
  29. Po długaśnym zastanowieniu wybieram EMMĘ-ma w sobie coś, co mnie urzeka:)
    Cała kolekcja jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Emma i Lizzy w czołówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie śliczne:)
    ale głosuję na Marianne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie papiery sa bardzo fajne.... ale bardzo mnie intryguje "Marianne" Lubię kartkować - a Marianne wydaje się być do tego idealna!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie są cudne!
    Ale gdybym musiała wybierać to byłaby to Marianne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Papiery i candy są wspaniałe. Najładniejsza wersja to Lizzy (Marianne też niczego sobie). :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie, wszystkie śliczne. Bardzo romatyczne a upodobałam sobie Marianne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie są piękne, aż trudno wybrać, ale chyba Jane jest naj naj naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój faworyt to Lizzy. Przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie papiery z tej kolekcji są wyjątkowe, ale najbardziej podobają mi się Jane i Lizzy!

    OdpowiedzUsuń
  39. trudny wybór, ale chyba Emma- wygląda jak deser czekoladowo-waniliowy. :D

    pyt.ka

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie ładne ;)
    Wybieram Emme :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie będę oryginalna, i mnie najbardziej podoba się Lizzy :) Uwielbiam brązy, a połączenie z niebieskim jest naprawdę ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  42. Emma najpiękniejsza choć inne papiery też bym chętnie przygarnęła,zapisuję się na candy i pocichutku marzę o wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej ... hmm...Elinor!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jane ponieważ jest cudnym tłem pod wszystko. I ten kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Elinor! Jak musze wybrać jeden, bo tak w ogóle, to super zestaw:) Cały! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale super!
    Mi się najbardziej podoba Elinor :]
    Papiery sa PRZEŚLICZNE!

    OdpowiedzUsuń
  47. najładniejsza jest Lizzy- ma cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Swój głos oddaję na Jane:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. super papiery - fanny, emma i marianne to moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Już na pozostałych blogach napisałam, że najbardziej podobaja mi się "drugie strony" pierwszych czterech papierowych panien i tej wersji zamierzam się trzymac do końca:-) Chyba, że zmienię zdanie, jak pomacam na żywo:-)

    OdpowiedzUsuń
  51. moja faworytka to Emma :)

    choć chętnie przygarnęłabym je wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow...cudne papierki!!!
    Mój typ: Lizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie mi się podobają!!! Ale jak muszę wybrać to FANNY.

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystkie są cudne ale faworytka to Emma!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lizzy i Elinor
    Dorii

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak dla mnie najpiękniejsza jest Lizzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Emma ma w sobie coś takiego, że najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkie są CUDNE ale powalająca jest Marianne! Te kropeczki!!! Prześliczne karteczki stworzyłaś! elpimpi (Kasia)

    OdpowiedzUsuń
  59. całą kolekcja mi się podoba
    Mirabelko życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jane i Elinor, są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne papiery i na prawdę trudny wybór.. ciesze się bardzo, że nie będę musiała wybierać i decydować się tylko w poniedziałek zrobię zakupy i bedle mogła obejrzeć je z bliska..

    ps. a gdybym już na prawdę musiała ratować tylko JEDEN papier to chyba Fanny.. piękny, romantyczny delikatny..

    OdpowiedzUsuń
  62. Bileciki śliczne
    a z papiery wszystkie piękne, ale te naj... to Marianne i Fanny :)

    OdpowiedzUsuń
  63. mmmmmmmm szalejecie:) Marianne ma słodkie kropeczki ale my fav to Fanny:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne kartki! Moja faworytka to Jane...

    OdpowiedzUsuń
  65. Dla mnie cynamonowy brąz z błękitem tworzy idealna parę. Stąd wybór pada na Lizzy :)
    Pozdrawiam
    silence

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdecydowanie wybieram Marianne :o).
    Pozdrówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Marianne za mini wersje... ale kolorki z Elinor!

    OdpowiedzUsuń
  68. Elinor- uniwersalna w swych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  69. Zdecydowanie Jane i Marianne, cudne papierki!

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkie zachwycają, ale Emma... !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zdecydowanie Marianne, za cudownie urocze małe arkusiki :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Wybieram Fanny jest sperdziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Elinor, Elinor i jeszcze raz Elinor :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ojjj, strasznie trudno się zdecydować, wszystkie są PRZEPIĘKNE!!! Ale jak trzeba wybrać to skłaniam się ku Lizzy, a na drugim miejscu Emma :)

    Info o candy u mnie:
    alisapassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne papiery i nie umiem się zdecydować na jeden typ, mam kilka :)), dokładnie 6 :))

    OdpowiedzUsuń
  76. WSZYSTKIE!!!
    ale jeżeli mam wybierac to MARIANNE :)
    http://monikamiscela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Najbardziej podoba się brązowa część Fanny , niebieska Lizzy, a ta kropkowana strona Marianne jest wprost cudna! te dylematy :o/

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne te Twoje karteczki... A jeśli miałabym wybrać coś dla siebie, to Elinor i Marianne, bo są chyba najbardziej uniwersalne a ja głównie robię kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Lizzy jest prześliczna! :) Pozostałe również śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciężko się zdecydować który papier najładniejszy ale chyba Emma wygrywa u mnie w rankingu.

    OdpowiedzUsuń
  81. Prześliczne papiery. Wszystkie piękne, ale jeśli mam wybrać jeden to Lizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. ach cudności prześliczne cudeńka stworzyłaś, a papiery mniam mniam:) mnie najbardziej podoba się Marianne, ta strona z małymi "karteczkami" bardzo przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  83. Marianne i Elinor... i w ogóle wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciężko wybrać jeden ale stawiam na Emmę :) Lizzy też mi się bardzo podoba, a w ogóle to cała kolekcja jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Emma najpiękniejsza pośród ślicznotek :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszystkie piękne, ale gdy mam wybrać to Lizzy, Emma, Elinor. Ojjj gdybym tylko wygrała...

    OdpowiedzUsuń
  87. Chociaż moją ulubienicą jest Elizabeth Benet ;) to najbardziej podoba mi się jednak Marianne

    OdpowiedzUsuń
  88. Stawiam na Lizzy, piękny odcień niebieskiego i brązu-przypomina mi moje wakacje!
    joa133

    OdpowiedzUsuń
  89. cudne papiery :)
    wybieram Lizzy na faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  90. O rany, jaki trudny wybór. Wszystkie papiery są cudne ale chyba stawiam na Marianne.

    OdpowiedzUsuń
  91. Wszystkie papiery przecudne! Wybieram jednak Lizzy ;).

    OdpowiedzUsuń
  92. Najbardziej podoba mi się papier Marianne!! Po pierwsze róż a po drugie słodkie kropeczki :) :)

    Urocze bileciki :)

    OdpowiedzUsuń
  93. zdecydowanie lizzy, choc reszta tez urokliwa :-)


    riplej123

    OdpowiedzUsuń
  94. Najbardziej podoba mi się Lizzy i to wcale nie dlatego, że i ją lubię najbardziej :) Ale przyznaję, że Emma i Ellinor też są na liście #chce.to :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wszystkie są naprawde pomysłowe! Każdy ma w sobie coś. Wybieram "Fanny" - ale pragnęłabym mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Elinor i Marianne - za pomysł :)
    ale tak naprawdę to wszystkie są śliczne i każdy podoba mi się równie mocno

    OdpowiedzUsuń
  97. Zdecydowanie stawiam na Lizzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. juz wiem czemu miałam kłopot z zapisaniem się. ustawiam się w kolejce. cały tydzień podziwiałam kartki slubne a teraz może pokusze się o rewelecyjne papiery. ANE najładniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Ale kusicie:) Cudne te papiórki:) Marianne najładniejsiejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Marianne i Emma to moje faworytki, ale wszystkie są urocze, szczerze to dopiero jak zobaczę je na żywo wybiorę swoją faworytkę, jutro idę na zakupy ;)

    PS Aga bileciki są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. wszystkie są sliczne, mi najbardziej się podobają Emma i Fanny

    OdpowiedzUsuń
  102. Mnie najbardziej podoba się Jane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  103. głosuję na Emmę :)
    ściskam i ogromnie się cieszę na tę kolekcję,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  104. Marianne! taaak, jest najlepsza - kropeczki i te karteluchy małe. A Lizzy ma świetną kolorystykę, mniam!
    Kitty

    OdpowiedzUsuń
  105. Lizzy - najlepiej komponuje się z moimi obecnymi nastrojami :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Wszystkie śliczne a Marianne przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  107. O rety są takie niesamowite... trudny wybór ale chyba Marienne i Elinor...chociaż za brązami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  108. Wszystkie śliczne i każdy z nich by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Elinor :) chociaż wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  110. Hm.. wybór trudny ostatecznie ograniczony do Fanny (strona różowa jest boska) i Marianne (obie strony są śliczne). Po dłuższym namyśle wygrywa Marianne - esencja wszystkich tych papierów, a do tego dająca możliwość zastosowania w bardzo wielu pracach. Nigdy nie miałam szczęścia w losowaniach, ale w tym przypadku grzechem byłoby nie spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  111. Emma i Lizzy (piszę to już trzeci raz i jestem coraz bardziej pewna swojego wyboru ;) )

    OdpowiedzUsuń
  112. Wszystkie są piękne, ale moje number one to Lizzy.

    OdpowiedzUsuń
  113. Jaka długa kolejka! Ale przycupnę sobie grzecznie na szarym końcu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  114. Tak, oczywiście zapomnialam napisać o faworycie - Lizzy bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  115. LIZZY !!! Ptasie mleczko :) mniam

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Wszystkie są piękne, ale chyba Lizzy najbardziej przypadła mi do gustu :-)
    http://aggaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Mi sie najbardziej podoba Maranne. Podoba mi sie pomysl na mele karteczki - zawsze bylam zaklopotana gdy nie wiedzialam ktory kawalek papieru odciac

    OdpowiedzUsuń
  118. Lizzy i Marianne to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Marianne! Tak! Piękne kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  120. pokochałam Lizzy od pierwszego wejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. dla mnie najlepiej pasujacym jest lizzie piekny czekoladowy brąz i sliczny turkusowo niebieski no idealne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. Wszystkie są śliczne. Jeśli trzeba wybierać , wybieram Jane

    OdpowiedzUsuń
  123. Dla mnie Emma wygląda najbardziej kusząco, chociaż cała seria bardzo cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Uparcie głosuję na Elinor :)

    OdpowiedzUsuń
  125. lizzy zdecydowanie lizzy - piękna kolekcja, drogie panie :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Moją faworytką jest Lizzy!!! Śliczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Cały zestaw jest wspaniały, ale mój faworyt to Lizzy :D
    pozdrawiam
    ula

    OdpowiedzUsuń
  128. wszystkie są piękne ale Lizzy to moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Zauważyłem, że moja żonka śledzi te strony i chciałbym zrobić jej niespodziankę. Jeśli już muszę wybierać, a nie znam się to podoba mi się Elinor.

    Edi

    OdpowiedzUsuń
  130. Zdecydowanie moim faworytem jest Lizzy

    OdpowiedzUsuń
  131. według mnie Elinor :) cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Marianne! Głosuję na nią, bo mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  133. malandia.pl/blog25 stycznia 2010 12:27

    Lizzy zdecydowanie najmocniej podbił moje serce. Piękne są te papiery i milaśne jest w nich to, że polskie

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja nie mam jeszcze faworyta, podobają mi się wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zdecydowanie Marianne. Ze względu na możliwość cięcia na mniejsze ;]

    OdpowiedzUsuń
  136. Mmnie najbardziej podoba się Emma i Lizzy, bo lubię takie kolorki. Każdy z papierów ma w sobie swój urok...

    OdpowiedzUsuń
  137. Wszystkie piękne, ale jeśli trzeba wybrać... Może Elinor? :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  138. Kolekcja przepiękna, głosuję na Marianne:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Cięzko wybrac spośród takich piękności...Ale głosuję na Marianne i Lizzy.

    I zapraszam po wyróżnienie:)

    http://rosse5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  140. Niebieski bilecik bardzo mi sie podoba.

    A papier - Fanny

    OdpowiedzUsuń
  141. dla mnie genialne zestawienie to Elinor za gorzka czekoladę, kakao z mlekiem, wanilię i ten cudowny kolor nieba ....mmm juz widzę moje nowe karteczki

    syla

    OdpowiedzUsuń
  142. Podoba mi sie najbardziej Emma

    OdpowiedzUsuń
  143. mój wybór to Emma.Lody waniliowo-czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Mi najbardziej podoba się Lizzy ze względu na fajne połączenie obu kolorów.
    Pozdrawiam!
    JustynaK

    OdpowiedzUsuń
  145. Wszystkie mi się podobają,ciężko jest wybrać tylko jeden,ale wybieram Marianne:)

    OdpowiedzUsuń
  146. Najbardziej spodobały mi się Marianne :) Piękne są
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Wszystkie są piękne... Marianne....
    http://kasmatka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  148. ustawiam się grzecznie w kolejce, papiery są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  149. Lizzy najlepszy :) Na drugim miejscu Emma.

    OdpowiedzUsuń
  150. Elinor, choć nie, może Jane, albo nie - Marianne, choć i Lizzy jest śliczna... trudny wybór:) ale zostaję przy Elinor!

    OdpowiedzUsuń
  151. Ja konsekwetnie i niezmiennie stawiam na Fanny. Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  152. dla mnie najlepsze są Fanny i Lizzy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. Marianne - szczególnie strona w kropeczki...

    OdpowiedzUsuń
  154. moje faworyty, to Emma i Lizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  155. A mnie najbardziej podoba się Marianne.

    OdpowiedzUsuń
  156. Wszystkie sa bardzo ladne:) Wybieram Emma

    OdpowiedzUsuń
  157. Zdecydowanie wszystkie wybieram, chcę mieć cały komplet!

    OdpowiedzUsuń
  158. Lizzy ... zdecydowanie ............. uwielbiam to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Najbardziej podoba mi się kolekcja Marinne ponieważ daje najwięcej możliwości twórczych - przynajmniej tak mi się wydaje...mi - początkującej.
    http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  160. Zdecydowanie Fanny
    Jest bardzo subtelna i kobieca. Będzie pasować do wielu kartek i albumów.

    Cała kolekcja jest niezwykle delikatna i po prostu babska.

    A ja to po prostu uwielbiam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  161. zbiorowe szaleństwo ;-)
    stawiam na trójkę:
    Lizzy
    Elinor
    Emma

    pozdrawiam,
    pani balcerkowa

    OdpowiedzUsuń
  162. Dla mnie najpiękniejsze to Lizzy i Jane bedą wyglądały cudnie na scrapkach moich dzieciaków:)))

    OdpowiedzUsuń
  163. dla mnie Jane, za podobieństwo do Romancy, której mi brakowało ...

    OdpowiedzUsuń
  164. Emma najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)