19 stycznia 2010

{Happy}



Miłego dnia!!

14 komentarzy:

  1. Kolejne cudeńko, ja się tak cieszę, że się rozszalałaś scrapowo - co dzień coś nowego i radosnego - tak trzymaj!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uśmiech na buźce córeczki tak samo śliczny jak skrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi się podoba ten skrap! Jest taki inny :) Układ fajny, kolorystyka, wszystko. Zapiszę sobie do inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota!!!

    Zdjęcie, kompozycja i kolorystyka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to fajnie widzieć, ze na scrapy dla siebie też Ci starcza czasu :)

    No i te scrapy to rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszkooooo.... ależ mnie zaskoczyłaś tym scrapem! Poprzednie były mistrzowskie w mirabeelowym stylu, a ten - całkiem INNY i równie mistrzowski!!! Jestem zachwycona!!!!

    co to jednak znaczy mieć talent - żadna technika i styl niestraszny...

    :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie radosny i energetyczny scrap!!!
    Bosskie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW. Super scrap. Te soczyste kolory świetnie wyglądają na ciemnym tle. I jeszcze w tym układzie.

    Jak studenci na kolokwium, tak ja ściągnę chyba pomysł na LO od Ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, soczyste kolorki i wiele radości w Twoim scrapie!Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności. Patrząc na to zapomina się o tym jak szaro biało jest za oknem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny nowy layout bloga!
    Super :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne kolory i układ, taki talent to dopiero coś

    OdpowiedzUsuń
  13. Zliftowałam:
    http://warsztat.pucia.pl/2010/01/28/lift-na-zimowo/
    Nie żeby zaraz rewelacja, ale bardzo miło się pracowało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)