31 stycznia 2010

Wakacyjne wspomnienia




20 komentarzy:

  1. zawsze podziwiam Twoje scrapy!!!
    Piękne są!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie na blogu to można wzdycha i wzdycha, bo takie cuda robisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, energetyczny scrap :)
    Aż się zatęskniło do lata...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, barwny scrap a przez to bardzo radosny

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Aga, tyle energii i radości jest w Twoich scrapach! Piękne detale!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. So bright and beautiful! I like your LO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny scrap:)Wiosna powiało i energia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny :) Te KOLORY :) I ten Collage Press :D Niesamowita energia i pogoda z niego biją!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, Agnieszko, prawdziwie antydepresyjny ten scrap!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, słodki, kipiący radością!

    OdpowiedzUsuń
  11. www.krywulki.blox.pl2 lutego 2010 20:40

    Witaj Agnieszka jak zawsze piękna praca:)
    Zapraszam do mnie po odbiór deszczu wyróżnień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mi sie tam źle wpisało wcześniej z adresem :) A więc jeszcze raz zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOOOOO!!!! Bomba Niebywale ciekawy i radosny

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) bardzo podoba mi się Twój blog :) zapraszam do mnie. ja dopiero zaczynam blogować w temacie scrapbookingu, ale mam nadzieje, że niedługo mój blog całkiem nieźle się rozwinie :) pozdrawiam!
    goszka91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wakacyjnie, kolorowo robi się ciepło a w tych warunkach to uczucie: bezcenne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)