27 lutego 2010

{'07}

Cały czas przeglądam archiwalne zdjęcia moich dzieci i ciągle znajduję jakieś perełki idealne na scrapy czy albumy :D Scrapy powstają szybciej, więc ta forma jest dla mnie w tym momencie bardziej odpowiednia w związku z brakiem czasu, a albumy powstaną w swoim czasie ;) Poniższa praca powstała pomiędzy czuwaniem nocnym a podawaniem leków chorym dzieciom, niestety choroby nas nie opuszczają :/ Seryjka zdjęć 2,5 letniej Alicji, gumki we włosach zdecydowały o wyborze papieru ;) kilka ściegów maszynowych , zabawa z tuszem i papierowymi serwetkami ,których użyłam jako maski. Do tego fantastyczne kwiatki Latarni Morskiej, można je dowolnie formować, a one utrzymują nadany im kształt! Uwielbiam je!


Materiały:
Papier Cosmo Cricket Hey Sugar Sweet Nothings
Rubons Pink Paislee Press Ons Fetching
Papierowe kwiaty Latarnia Morska zestaw swawolny
Ćwieki materiałowe Latarnia Morska
Tusz pigmentowy turkus Latarnia Morska
Tusz DistressInk valnut stain
Brokat w kleju Stickles Waterfall
Alfabet Basic Grey
Listki z szablonu Mini Botanicals
Preparat Ranger Glossy accents oraz Cracle accents
Papierowa serwetka jako maska ;)













Ślę pozdrowienia i życzenia udanego weekendu!

19 komentarzy:

  1. Prześliczny! Podobają mi się kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie wiem co mówić i pisać, będę się zatem wciąż powtarzać - niesamowity scrap, radosny, energetyczny, zdjęcia są boskie, a oprawa - rewelacyjna! Bardzo mi się podoba maskowanie i będę to z pewnością wykorzystywać, a te wszystkie kropeczki... mniam!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, fajnie wygladają podkreślone gumeczki na główce, świetna kompozycja, a kwiatuchy rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadam do Ciebie od czasu do czasu, aby sie pozachwycac i nigdy nie wyszłam myslac no ładne. Zawsze jest ach jakie cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia - faktycznie perełki, a całość niesamowicie letnia i radosna :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny!!! Cudne zdjęcia i te kwiatki ...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny scrap, minki Ali jak perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny scrap,kolorki boskie...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny efekt, śliczne zdjęcia czyli powalająco jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, rany...

    piękna praca!
    i modelka :

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat kwiatki są dla mnie strasznie kiczowate, ale poza nimi skrap mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo! śliczna córeczka, piekne zdjęcia, a oprawa - rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny, radosny, energetyczny scrap, a zdjecia malutkiej slodkie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierniczę, ale cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo! Jak mozna uzyskac taki efekt sciegu na zdjeciach i co to oznacza: uzycie serwetki jako maski? Jestem totalnie poczatkujaca w tych scrapowych rzeczach...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)