13 lutego 2010

{pink OR red}

No tak.... kolejny scrap, znowu z Ali tym razem dwuletnią ;) Na podstawie mapki z Challenge#8 na blogu My Mind's Eye. Może czas przerzucić się na kartki, albo chociaż jakiś albumik ?? Nie zanudzam Was?

Materiały jakich użyłam do wykonania scrapa:
papiery  My Mind's Eye Be loved,
etykiety My Mind's Eye Be loved
ćwieki kwiatki malowane Latarni Morskiej
różowa konturówka










Miłego weekendu!!
Dziękuję za wszystkie komentarze ! :**
I niech ktoś przegoni zimę!! ;)

14 komentarzy:

  1. Gwarantuję Ci,że takimi pięknymi,kolorowymi i inspirującymi pracami nie można zanudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny scrap,jak dla mnie moze ich byc wiecej bo miło sie ogląda i o wiosnie marzy,choc zdjecie jesienne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny!!! nie zanudzasz :) bez względu na to, co robisz, prace są rewelacyjne i ich oglądanie nie nudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dotychczas się nie ujawniałam w komentarzach, a tylko podziwiałam twoje prace, ale skoro pytasz, to poczułam się wywołana do tablicy :) Twoje scrapy są przepiękne i absolutnie nie można się nimi znudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały scrap!!!Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że każdego ciągnie już do wiosny i kolorów. Piękna, wesoła praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nie zanudzasz :D
    Piękna, cudownie kolorowa praca!!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorowo!!!!! Całe dnie mogłabym spędzać na przeglądaniu zawartości tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna kolorowa i energetyczna praca...

    OdpowiedzUsuń
  10. Och rety, ileż tu szczególików do oglądania! Cudowny, radosny - miłosny scrap!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze podziwiam Cie za umiejętność łączenia tylu wzorów w jedną cudną pracę - ja mam z tym zawsze problem :)

    ja też chcę wiosny !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. so many details, I love this page!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)