12 lutego 2010

{Tweet}

Kolejna praca ze zdjęciem Alicji, papier Victoriana w połączeniu z naklejkami Basic Grey prezentuje się rewelacyjnie! Szczerze pokochałam brokaty w kleju Ranger, nie rozumiem dlaczego buteleczki są tak małej pojemności ;) Oszczędzam jak mogę, ale znając moją słabość do brokatów......

Materiały:
-papier bazowy Victoriana Emma
- naklejki Basic Grey Porcelain
-hortensje i margerytki Latarnia Morska, zestaw kremowy
-Ranger Stickles - waterfall
-Ranger Glossy accents







11 komentarzy:

  1. Piękna praca :)
    Urocze kwiatki i ta pszczółka :)
    A Ala ma superaśną minke :)

    Zdolniacho Ty !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Turkusowe kropeczki są urocze !!! dodają całości uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, świetny pomysł na pszczółki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki!!! detale cudownie ożywiają dość 'poważne' tło

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!!
    Ta pszczółka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz Ty co, Mirabeelko? To jest pierwsza praca, na której podoba mi się użycie klatki. Nie myslałam, że to mi się zdarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, piękne masz prace !!! Oczu nie można od nich oderwać... Mam jedno pytanie, jeśli mogłabym, przymierzam się do rozpoczęcia mojej przygody ze scrapbookingiem i nie bardzo wiem w jaki sposób "instaluje się" ćwieki - czy mogłabyś dać kilka wskazówek ? Z góry bardzo dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze! :**

    Oczarowana - po prawej stronie bloga jest kolumna z kursami, na pewno znajdziesz tam wiele wskazówek :) jak montaż ćwieków możesz zobaczyć np w tym kursie na kartke : http://www.inspirander.pl/zrob-sama/kurs-kartka-dla-dziecka-krok-po-kroku

    Miłej zabawy z papierem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)