05 marca 2010

{artystyczne dusze}

Za oknem buro, śnieg sypie...marzy mi się soczyście zielona trawa, piękne słońce i kolorowe kwiaty na rabatach. Tymczasem muszą wystarczyć szalenie kolorowe prace, poniżej mieszanka Victoriany ( Latarnia Morska) & Cosmo Cricket & October Afternoon & Basic Grey do tego zdjęcia dwóch uroczych dziewczynek :D Mojej Ali oraz Olgi, córci mojej przyjaciółki Aduchny. Kiedyś mieszkałyśmy blisko siebie, teraz dzielą nas setki kilometrów :( Nasze dzieci nie mają zbyt wiele wspólnych zdjęć, spośród tych niewielu wyszukałam kilkanaście które na pewno w najbliższym czasie otrzymają właściwą oprawę ;D Dzisiaj pierwsze z nich :









Materiały:
papier bazowy Victoriana Jane
papier Cosmo Cricket Girl Friday
Alfabet Basic Grey
zielny tusz pigmentowy Limonka Latarnia Morska
elementy kartonowe (pszczółki) oraz kalkomania October Afternoon
stemple Fancy Pants


Wspaniałego wiosennego weekendu Wam życzę!!

24 komentarze:

  1. superowy scrap

    OdpowiedzUsuń
  2. mega czadowe, odlotowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bałaganiarski scrap :)
    i w dodatku cudownie kolorowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. barwny i wesoły :)) świetnie się wszystko komponuje, mistrzostwo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowy, z dużą dawką energii! Super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny !! podziwialam juz na Flickrze :))) bajeczna kolorystyka, nie idzie oczu oderwac hahah :))))

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach!!!! Jakże soczyste jest to dzieło. Aż się oczy szerzej otwierają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za kolorowy zawrót głowy!
    :)
    świetny scrap.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo energetyczny ten scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to już nie jest wiosenny scrap tylko wyjątkowo letni aż zatęskniłam za tą porą roku. Prześlicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. o matusiu! Piękny i taki energetyczny! A tak w ogóle to popatrzyłam i pomyślałam " kurcze ale na tej focie Ala do Olki podobna :) hahaha. Dopiero jak się dokładnie popatrzyłam to sie okazało ,że to i Ala i Ola . Śliczne dzieło . I chyba się wreszcie odważę takie scrapy zrobić a nie tylko albumy i albumy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! I ten "artystyczny nieład" cudnie sie wpasował w temat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak oglądam Twoje prace to zazwyczaj mnie zatyka i nie umiem nic napisać. Ostatnia praca też mnie zatkała totalnie, ale jeszcze bardziej zauroczyła. Zaglądałam kiklkakrotnie i jak już ochłonęłam to postanowiłam coś napisac. Jest piękna, a całość oddaje temat po prostu. Pełen artyzm.

    OdpowiedzUsuń
  14. radosny, dziecięcy, soczysty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bossski jest!!!
    Te kolory.... mrrr... uwielbiam :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dear Agnieszka, I love your work. W roku odwiedzam twój blog. Jesteś dla mnie wielką inspiracją. Dziękuję za wszystko. Your work is beautiful. Życzę wam powodzenia. Piękna wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle piękna, fantastyczna praca !!!!!! Dziękuję też za wskazówki odnośnie umieszczania ćwieków, będą bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknyscrap i boije dużo ciepła od niego:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajna, kolorowa praca! Super, tyle kolorow i drobiazgow a jakos wszystko gra.
    Ostatnio tez mam sklonnosc do koloru, moze to faktycznie tesknota za latem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)