14 marca 2010

Kontrasty...

Dzisiaj dwa scrapy, mocno kontrastowe pod względem stylu jak i kolorystyki :)
Na pierwszym, zdjęcia trzyletniej Alicji (2006) na tle papieru Strawberry Kisses Collection "Cupcake" w otoczeniu kwiatów Primy : Athena Flowers Aurora Pink, Lilliput Roses Teaberry, Eclatte.Do tego stemple Songbird, perełki E Line Pearl Crystal, trochę magika i scrap gotowy ;)






A tutaj to dla mnie szaleństwo kolorystyczne, nie przepadam za żółtym, ta praca powstała chyba ze względu na ogromną tęsknotę za słońcem...na zdjęciu dwuletni Bartuś (2006). Scrap inspirowany pracami Anny Marii :)
Papier Basic Grey Lemonade Sunshine, naklejki oraz ćwieki Basic Grey Sugar Rush, alfabet tekturowy Pink Paislee, brokat w kleju Ranger Stickles Waterfall





8 komentarzy:

  1. żółty jest dobry na tę porę roku :)
    szczególnie jak teraz, w tej chwili wyglądam przez okno - ja mam w Łodzi środek mroźnej, śnieznej zimy :/ jutro ide na sanki...
    pozdrawiam Agnieszko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba energetyczna!!
    Tego mi potrzeba !!

    OdpowiedzUsuń
  3. extra,tez żółty jest śliczny az sie słonka zachcialo,bo tak go chyba wszystkim brakuje,pierwszy w moich kolorkach boski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ostatnio bardzo polubiłam żółty i pewnie Ci się udzieliło! Obydwa scrapy są rewelacyjne, powtarzam się wciąż, ale Twoje scrapy zawsze mają taką dawkę red bullową, że człowiek natychmiast staje się radosny! Piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje scrapy zawsze emanują taką cudownie pozytywną energią - powtarzam to samo, co już wpisały dziewczyny, no ale trudno tego nie napisać :) Dzięki za te wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszym scrapie przepiękna kompozycja w kole i te kwiaty - cudo, jak zaczarowany ogród :)
    A na drugim scrapie zauroczyły mnie te kropeczki biegnące od serduszek, piękne uzupełnienie kompozycji - i mistrzowski dobór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mnie z lekka przytkało... podziwiam umiejętność tworzenia scrapów na tak wzorzystych papierach i jeszcze z tyloma dodatkami... a drugi przesłodki i mega pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne scrapy,swietne kolory na ta nieatrakcyjna pogode.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)