22 marca 2010

{love}

Kolejna praca ze zdjęciami Alicji, tym razem 4 latki. Moja nocna dłubanina. Niestety przyjście wiosny wcale nie oznacza mniej chorowania, przynajmniej dla moich dzieci, aby zająć ręce i myśli podczas czuwania przy gorączkującej Alicji zrobiłam scrapa....





Materiały:
papier bazowy Prima Marketing Shabby Chic Collection "My Lovely"
papier Prima Marketing Shabby Chic Collection "Grape Twilight"
papier Prima Marketing Shabby Chic Collection "Majestic Breeze"
kwiaty Prima Marketing: Belle Arte Nuveau; Lilliput Roses Teaberry; Raspberry, Cancan Pink Raffle
kamyczek Prima Pebbles Collection Ahabby Chic
ćwiek Latarnia Morska Vintage stare srebro

Pozdrowienia i buziaki dla Wszystkich zaglądających!

19 komentarzy:

  1. przesliczny :) cudnie komponujesz girlandy kwiatów na scrapach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Buchnęło kwieciem :)) Iście wiosenny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! czy ja kiedykolwiek nauczę się tak kwiaty wplatać w scrapy ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Taki przestrzenny. No jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  5. na twoich pracach kwiaty Prima są jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olá, amiga!
    Voltei para outra visitinha...
    Seu cantinho continua lindo, criativo e acolhedor!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Itabira - Brasil

    OdpowiedzUsuń
  7. wooooow jakie cudniaste kwiaty - te 3D wtapiają sie w tlo tak ze trudno odróżnić - piękna w tym wiosna no cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Необыкновенно красиво!очень нравится как смотрятся объемные цветы на ваших работах, вот только как вы их храните?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności..
    niesamowicie kolorystycznie energetyczny, jak większość Twoich prac, nasycony, zywy, świeży... piękny..
    gratuluje talentu, pozdrawiam cieplutko i zdrowia malutkiej zyczę.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna praca !!!
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga, scrapuj, scrapuj i nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny !!! róże i Ala w z różą i w rózach :)
    oglądając takie cuda coraz bardziej mam ochotę na LO :)

    jak dzieciaczki - zdrowe już mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wahououou !!! Magnifique. J'adore toutes tes creations !! Bravo

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twojego bloga, jestes dla mnie inspracja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piękny... kwiatowy.. jak marzenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)