24 kwietnia 2010

{Family}

Bardzo długo mnie tutaj nie było, musiałam odpocząć ;) i nie tylko...poukładać pewne sprawy, zbyt osobiste aby o tym tutaj pisać. W międzyczasie moja córcia miała egzamin do pierwszej klasy w szkole muzycznej ( co spowodowało tydzień stresów...zda czy nie zda? ) Alicja zdała egzamin rewelacyjnie, będzie w klasie fletu :D Poznaje ten instrument od stycznia i jest w nim zakochana, uczy się grać z wielką pasją. Ja pękam z dumy, ponieważ Ala wprawiła w lekkie osłupienie całą komisję egzaminacyjną ;DDD
Nie pokazywałam nic na blogu, ale to nie znaczy że nic nie robiłam w tym czasie... poniżej scrap według kwietniowej mapki Prima Marketing, na zdjęciu oczywiście moje dzieciaczki.











Pozdrawiam Was wszystkich tutaj zaglądających i dziękuję za wszystkie komentarze!

18 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluje Córci dostania się do szkoły muzycznej!
    Skrap jak zwykle sliczny. Nic dodac, nic ując

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdolnej córci,piękny LO

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny scrap:)
    Gratuluję zdolnej córeczki:)
    A jej gratuluję dostania się do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło znów cie tu zobaczyć.:)Dla alicji wielkie gratulacje,piekny instrument sobie wybrała:))Mam nadzieje ze teraz częściej cos nowego zobaczymy bo bardzo sie stęskniłam za twoimi pracami i ciągle ich wyczekiwałam:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla córeczki, wspaniale że znów jesteś. Scrap boski !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful work congratulations, Chany

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ukrywam, że twoja nieobecność zastanawiała mnie... Cieszę się bardzo z twojego powrotu. Scrap jak zawsze piękny :) A zdolnej córci kibicuję i gratuluję :) Ja zawsze kochałam pianino, ale żeby dostać się do klasy pianina, musiałabym przejść właśnie przez flet, którego niestety nie cierpiałam... I dlatego nie gram na pianinie, a do tej pory kocham ten instrument...

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla Ali!
    a scrap śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. потрясающие странички, очень насыщенные и цветочные, очень нравятся!

    OdpowiedzUsuń
  10. Scrap jest cuuudny!
    Bije z niego moc pozytywnej energii!
    Gratulacje dla córy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla Córy; życzenia szybkiego powrotu do normalności; i wielkie wow w kwestii skrapa - jak na razie to mój zdecydowany faworyt :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Good to have you back.. a big fan from Denmark

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, cała rodzina utalentowana :-)) Gratuluję :-))
    A LOsa już podziwiałam w galerii Primy - cudny i taki wyrazisty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że już jesteś. Mam nadzieję, że wszystko Ci się dobrze ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Scrap jest cudowny !!!
    I serdeczne gratulacje zdolnej córeczki !

    OdpowiedzUsuń
  16. Robi wrażenie!! Cudny scrap! No i gratuluję zdolnej córki:) Choć teraz to się dopiero zacznie... Wiem co piszę, bo moja córcia od września chodzi do 1kl szkoły muzycznej na fortepian. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny LO, zresztą jak wszystkie w Twoim wykonaniu, po prostu je uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)