13 maja 2010

Mix ;)


Polki Scrapują serwują dwa kolejne wyzwania na które serdecznie zapraszam!

Pierwsze z nich ukazało się wczoraj, czyli Tusia rzuciła CZASowe wyzwanie fanom ATC !
Natomiast drugie z wyzwań ukazało się w dniu dzisiejszym, tym razem Annar przekonuje do Mixed media ;)

Wyzwania podjęłam!! 

Moje ATC - Czas




Praca na wyzwanie Ani, maleńka zawieszka wykonana na bazie tekturki Rayhera, ozdobiona tym co znalazłam w mojej przepastnej szufladzie, czyli: kawałek koronki ( nigdy nie wyrzucam krótkich kawałków tasiemek koronek itd), fragment serwetki z ulubionym motywem, kawałek druta florystycznego,. Do tego dołożyłam dwa oczka nitowe, papierowy kwiat, preparat Glossy accents oraz Crackle accents.  




Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję Agnieszko raz jeszcze, za przygotowanie ATCiaka na moje czasowe wyzwanie :) Jest super! Precyzja twojego wycinania jest godna pozazdroszczenia!

    A Mixed Media - cóż. Zachwycające po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This small frame is beautiful! What kind of glaze is on it?

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są śliczne ;))))
    I wiesz jak bardzo mi się podobają ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna zawieszka - elegancka i mimo różowości nie przesłodzona ;)

    a ja jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)