03 maja 2010

{Porto}

Jakiś czas temu, dzięki bliskiej mi osobie spełniło się moje marzenie ;) Zwiedziłam piękną, słoneczną, kolorową oraz pełną kontrastów Portugalię. Zobaczyłam miejsca zapierające dech w piersi, przywiozłam ze sobą masę zdjęć i pamiątek które niedługo wykorzystam w moim podróżniczym albumie.
Na poniższym scrapie umieściłam fotografie z Porto, ciężko było wybrać z blisko 600 zdjęć jakie zrobiliśmy w tym mieście, ale te miejsca najbardziej zapadły mi w pamięć : starówka, zachód słońca nad Atlantykiem....

Do wykonania pracy wykorzystałam materiały ze sklepu Kreatywny Świat dla którego od tego miesiąca mam przyjemność projektować :)

Papier dwustronny Bo Bunny:  Kitchen Spice Sesame oraz Kitchen Spice Allspice
Stemple Rayher "Border", tusz Memento, kwiaty papierowe Rayher, guziki Rayher "Klasyka", wstążki oraz ćwieki Rayher "Wakacje", ćwieki  okrągłe "4+8+12" , pół koraliki szklane Rayher, tag beżowy. 







Nie mogłabym opuścić kolejnej palety Color Room ;)


Miłego popołudnia!! Mam nadzieję, że świeci u Was słońce :)

14 komentarzy:

  1. Piękny, słoneczny scrap. Niestety tego samego nie można powiedzieć o pogodzie za moim oknem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. i u mnie kiepsko z pogodą...
    za to dzięki Twojemu scrapowi humor znacznie lepszy!!!
    bardzo mnie uwiodło jego ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fabulous page! love Portugal as well

    OdpowiedzUsuń
  4. słoneczny i podróżniczy, miło popatrzec!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Taki miodowy - uwielbiam takie ciepłe odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i piękny scrap ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo słoneczny scrap!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, rozmarzyłam się! tak się cieszę, że tam byłaś i cieszę się jeszcze bardziej z Twojego nowego DT :* Gratulacje, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne te scrapy. A wycieczki do Portugalii to zazdroszczę ;o))

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny scrap...cudna kolorystyka i świetny dobór zdjęć:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny wkład w TCR! Wiesz, że czekam na album z tej wycieczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już pisałam, że uwielbiam Twoje LO'sy, prawda?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)