28 maja 2010

SCRAP#55 Polki Scrapują

Dzisiaj piątek i czas na kolejne wyzwanie Layout/Scrap, prowadzone przez Annar.
Szczegóły wyzwania >>TUTAJ<<, a poniżej moja interpretacja.
Eksperymentowałam trochę z ta pracą, wyszło to co wyszło, jak widać ;)...materiały jakich użyłam do wykonania tej pracy to:
-papier Bo Bunny Kitchen Spice Cinnamon oraz Kitchen Spice Allspice 
- naklejki Rayher "Wakacje"
-tusz Memento








Zapraszam też na wyzwanie ATC ANIOŁY. Poniżej moja mała anielica ;)



Kolejne wyzwanie, do którego przygotowałam prace to Mixed media INSPIRUJĄCE SŁOWA:




Ufff! To chyba wszystko na dzisiaj! 
Wspaniałego weekendu Wam życzę!

P.S.
Powyższa zakładka szuka właściciela, ktoś może chciałby ją przygarnąć?? 

11 komentarzy:

  1. Ja bym chciała taka zakładkę ;o)))
    Macierzyństwo to najbardziej inspirujące słowo dla mnie ;o))
    Zwłaszcza jak się jest dzień przed terminem porodu.
    Ściskam mocno. Prace jak zwykle rewelacyjne.
    P.S. Ja własnie poczyniłam karteczkę ślubną na inne wyzwanie. Ciekawe jak sie zaprezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny skrap! w ogóle wszystko cudne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudny klimat ma ten LO!! Wszystko, co lubię, i jeszcze ta cudna brama, jak wisienka na torcie :-)
    Piękne słowa dobrałaś na tagu, rzeczywiście mocno inspirujące, i pełne treści.
    A aniołkowi nawet nie potrzebna byłaby aureola, wystarczy spojrzeć na te radosne oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa, każdy chyba chciałby taaaką zakładkę! Cudna cała dzisiejsza Twoja produkcja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko scrap cudny..Przepiękne są te kwiaty brokatowe, całość rewelacyjnie się komponuje.
    A zakładka..cóż..wzruszyła mnie bardzo-śliczna. I Ty się pytasz kto przygarnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ba!!! taka zakładka to cudeńko, też bym taką chciała :)
    a prace odbierają mowę, piękne niesamowicie :):)

    bajjka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ba!!! Kto by nie chciał takiej zakładki/tagu! :) Wiadomo, że się ustawia kolejka :) Fantastyczne prace Aguś - jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne prace, a taką zakładkę każdy by chciał ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. scrap i zakłądka podobają mi się niesamowicie! przed chwilką skończyłam moją pracę na wyzwanie mixedmedia i też użyłam tych samych serwetkowych różyczek. Jutro się pochwalę :)
    Już dawno żaden scrap nie zrobił na mnie takiego wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam:-))Pewnie że bym chciała taką zakładkę, tak dawno dostałam jakis upominek a zakładka jest cudowna, taka sentymentalna, rozbudza wspomnienia i marzenia. Pozdrawiam i gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)