25 maja 2010

Wtorek i kolejne wyzwania !

Zapraszam na kolejne wyzwania które ukazały się na portalu Polki Scrapują!
Wczoraj ukazało się wyzwanie, które prowadzę wspólnie z Karolą czyli Altered art. Tym razem zmieniamy przeznaczenie pudełka od zapałek ;) Szczegóły wyzwania >>TUTAJ<< Oto moja praca:

Do ozdobienia pudełka po zapałkach użyłam:
- papieru Bo Bunny Flutter Butter Burst
- tekturowej gwiazdki ( którą pomalowałam akrylową farbą a po wyschnięciu pokryłam brokatem w kleju Rayher, kropeczki są wykonane białą perłową konturówką)
- ćwieki Rayher "Ręce i stopy"
Wszystkie materiały można kupić w sklepie Kreatywny Świat :)






Dzisiaj natomiast wystartowało wyzwanie kartkowe, które rzuca Ania Brises :
Szczegóły wyzwania >>> TUTAJ<<<
Moja interpretacja mapki wygląda tak:



I na koniec praca na wyzwanie Tusi z mixed media :
Szczegóły wyzwania >>TUTAJ<<
Moje zdjęcie z dzieciństwa ;) maleńki scrap 15x15 cm



Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniach!
Pozdrawiam wszystkie scrapujące Polki ;) !

4 komentarze:

  1. Wszystko podoba mi się niezmiernie, ale ten LOsik jest cudny! Taki klejnocik, również ze względu na wartość historyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko cudne! urzekło mnie pudełkowe maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wszystko super obmyślane. śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje prace na wyzwania są wyjątkowe, głównie dlatego, że robisz je z tą niesamowitą swobodą pt." nie muszę, ale chcę" :* Są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)