16 czerwca 2010

{all boy} praca konkursowa ;p

Nie do końca konkursowa, ponieważ nie jest na temat i nie mogę wziąć udziału w tym konkursie, ale postanowiłam się zmierzyć z tym wyzwaniem i pokazać, że wytyczne nie powinny Wam sprawić wielkich problemów ;) Chodzi oczywiście o konkurs z super nagrodami, na portalu Polki Scrapują! Zapraszam do udziału w tym konkursie!!! Wszystkie szczegóły znajdują się >>TUTAJ<<


Należy wykonać scrap 30 x 30 cm, z elementami składowymi w postaci:
- zdjęcia/zdjęć
- opisu, tzw. journaling
- kartki (otwierana forma kartki w dowolnym formacie, front zdobiony, środek z miejscem na opisy)
- ATC ( zachowany format ATC czyli 6,3x8,9cm (stworzony osobno w temacie pracy, wkomponowany jako integralna część układu 30 x 30)
- mixed media (zastosowanie przynajmniej 3 różnych technik/mediów)
- altered art (drobny element zalterowany na potrzeby kompozycji, wkomponowany jako ozdoba, detal)

Można zrezygnować z jednego z powyższych elementów, zrezygnowałam z kartki. Na pierwszy rzut oka wyzwanie wygląda na bardzo trudne, ale w rzeczywistości używamy tych wszystkich elementów w swoich pracach na co dzień!









jurnaling - jest, mixed media: przeszycia, embossing na gorąco oraz brokat w kleju (na serduszku)




altered art: zakrętka od butelki po kwiatkach, zgnieciona i użyta jako ozdoba
ATC: wyliczanka jest w formacie ATC






Zapomniałam zupełnie o zakładce!! Alicja zrobiła losowanie palcem po ekranie i "padło" na Monię :) Monia, proszę o adres na maila : agnieszka@mirabeel.pl





12 komentarzy:

  1. Agnieszko...ŚWIETNA PRACA!!! Jak zwykle zresztą :) I faktycznie nie wyglada to na takie straszne ...

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie sobie poradzilas !!! a ja sobie glowe lamie jak ugryzc to wyzwanie haha ale moze teraz bedzie mi latwiej, bo po Twojej pracy widac, ze nie taki wilk straszny ;)))

    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że mam słabość do scrapowanek, są cudowne, ale ja nie mam do nich talentu, dlatego zawsze z wielkimi oczami oglądam m.in. Twoje prace :) Świetne po prostu świetne!! Buzia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca! konkurs to prawdziwe wyzwanie, ale jakże inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś w swoich pracach i pomysłach po prostu niedościgniona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo nieźle! Piękny scrap i synuś cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna parca..wszystko w niej zawarte ..

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie to skomponowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)