14 czerwca 2010

Były sobie karty do gry...

Karty do gry to temat dzisiejszego wyzwania na portalu Scrapujących Polek!!
Moją niekompletną talię kart do gry przeobraziłam w przeglądowy albumik z 5 roku życia Bartka  :) Każda karta albumu to kieszonka oznaczona nazwą miesiąca ,w której zostanie schowane miniaturowe zdjęcie oraz krótka historyjka z nim związana. Album zaczyna się od miesiąca październik, ponieważ w tym miesiącu urodził się mój syn ;)







Wszystkim zaglądającym tutaj posyłam poniedziałkowe pozdrowienia! 

28 komentarzy:

  1. Genialny pomysł! Pięknie kolory dopasowane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł rewelacyjny! wykonanie cudowne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bossski jest!!!
    Miałaś fantastyczny pomysł :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! i pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, album prezentuje się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wytrzymam :) jesteś NIESAMOWITA
    uwielbiam Twoje prace od samego początku, za kolory, pomysłowość... za wszytsko

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O!!! Zmiana kolorystyczna i nagłówka - ślicznie jest :)

    A karty - po prostu genialne. Nie! GENIALNE!!!! O. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz głowę kobieto! W życiu bym na coś takiego nie wpadła! Albumik jest NIESAMOWITY!

    OdpowiedzUsuń
  9. Du machst wie imemr schöne Sachen, ich schaue sie mir gerne an, danke dafür.

    Liebe Grüße
    Ulrike

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny albumik! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity pomysł i kapitalne wykonanie (jak zwykle :-)) Aż żałuję, że moja talia kompletna i "czynna" w każdy rodzinny weekend, bo już byłaby w obróbce, zwłaszcza, że mam te same dodatki! Napatrzyć się nie mogę na to cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. love your new blog style!!!! gorgeous work!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysl no i mistrzowskie wykonanie!! super!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam drugiej tak kreatywnej kobiety jak ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały album, nie wiedziałam, że tak fajne rzeczy można zrobić z niekompletnej talii kart :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świtny pomysł i oczywiście piękne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo inspirujący blog
    pozdrawiam serdecznie,Poli

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. czegóż to scraperka nie wymyśli :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Потрясающе!!! Великолепное исполнение и идея!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)