01 czerwca 2010

{hulajnoga}

Dzisiaj chciałam Wam pokazać Layout z Bartkiem który uczy się jeździć na hulajnodze...fascynacja tym środkiem transportu pozostała do dzisiaj ;)
Do wykonania tej pracy użyłam papieru dwustronnego Bo Bunny Flirty Thrill, zielonych ćwieków Rayhera, naklejki  "Chłopiec" oraz jedną tekturkę z zestawu Rayher "zawieszki+ motywy" .




Korzystając z okazji zapraszam Was na kolejne zmagania z wyzwaniami na portalu Polki Scrapują!:

Wczoraj ukazało się kolejne wyzwanie z altered art, zadaniem jest zmiana przeznaczenia zwykłej papierowej torebki. Papierową torebkę wykorzystałam do wykonania kartki okolicznościowej ;0 Szczegóły wyzwania znajdziecie >>TUTAJ<<





Dzisiaj natomiast wystartowało kolejne wyzwania kartkowe, którego autorem jest Beata Zielonooka.
Moja interpretacja poniżej, a szczegóły wyzwania >>TUTAJ<<


7 komentarzy:

  1. Świetne prace, scrap mi się szalenie podoba i te samochodziki - słodziaki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Scrap jest świetny!!! I te soczyste kolory! Uwielbiam na nie patrzeć. Pozostałe prace już komplementowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca z hulajnogą jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super te bąbelki różniste na scrapie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna produkcja! scrap jest superowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko - przepiękne, jak zwykle u Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)