29 czerwca 2010

obiecuję poprawę ;)

Obiecuję poprawę! Ostatnio zaniedbuje to miejsce...mam nadzieję, że już tak nie będzie. Powoli wychodzę z zaległości,więc będę aktualizować bloga na bierząco :) Poniżej prace wykonane dla sklepu Kreatywny Świat. Kartka dodatkowo na wyzwanie na portalu Polki Scrapują...dzisiaj ukazało się kolejne kartkowe wyzwanie, na które serdecznie zapraszam!



Do wykonania tej kartki użyłam papieru Podróż, kremowych papierowych kwiatów Rayher, guzika z zestawu Rayher Klasyka, brokatu w kleju , ćwieków Rayher oraz wstążki z zestawu Wakacje.







Niewielka rameczka, idealna jako drobny upominek.
Gotową ramkę pomalowałam farbą akrylową Rayher, w środku nakleiłam papier i kwiatek który wykonałam z arkusza etykiet do wycięcia Bo Bunny Love Shack. W środku kwiatka zamocowałam ćwiek z zestawu Rayher Dziecko, całość jest postarzona tuszem Memento i ozdobiona brokatem w kleju Rayher Kamień księżycowy.





Pozdrawiam Wszystkich tutaj zaglądających!


4 komentarze:

  1. WOW!! Really GORGEOUS!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ech ten kwiatuszek w rameczce słodziak :-)(podglądam u Ciebie te kwiatuszki, które do złudzenia "obierki" ze strugaczki i ciągle próbuję je odtworzyć ...z marnym skutkiem)Kartka elegancka i piękna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)