11 czerwca 2010

Zaległości...

Nie wiem od czego zacząć, zaniedbuję ostatnio bloga. Mam nadzieję, że już tak nie będzie, ponieważ zwiększył się nasz zespół na portalu Polki Scrapują! Przyjęliśmy 14 osób ;) oraz w  międzyczasie został ogłoszony konkurs zapraszam do udziału ;)! Czekają na Was fajne nagrody :P
Jak już wiadomo codziennie ( z wyjątkiem weekendów) na portalu ukazują się wyzwania, i tym razem wzięłam udział w kilku, wszystkie jeszcze trwają więc serdecznie zapraszam do zabawy!

Zacznę od poniedziałkowego altered art ;) Należało zaltretować puzzle, ja wykonałam brelok:




We wtorek Ania Brises zaserwowała wyzwanie kartkowe :



W środę Tusia rzuciła wyzwanie ATC :



W czwartek były Mixmedia, ale nie zdążyłam dołączyć...może uda się zanim minie termin ;)
W piątek natomiast Annar poprosiła o wykonanie scrapa o nas samych , nie było łatwo, ale szybko poszło ;P

Na pracy widać kolory i kwiaty które kocham! Do tego ulubione dodatki, na zdjęciu jestem z moją szkolną przyjaciółką z którą uwielbiałam podróżować...






ufff to chyba wszystko!

Udanego weekendu Wam wszystkim życzę! 

3 komentarze:

  1. Wszystkie prace cudne, mnie najbardziej urzekła ta kartka dla taty! Pozdrawiam i również życzę pięknego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, trudno wybrać najlepszą :) Ale u Ciebie zawsze wszystko wykonane z najlepszą starannością i smakiem :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)