01 lipca 2010

Altered art i nie tylko...

Kartka na wyzwanie UHK na portalu Polki Scrapują, które niestety już się zakończyło :( należało wykonać kartkę 10 warstwową, nie powiem żeby to było łatwe ale udało mi się ;)





Ta praca to zaltretowana tekturowa książeczka dla dzieci, specjalnie na wyzwanie Magdy Matraszek, które ukazało się tradycyjnie w poniedziałek i na które zapraszam!
Wykorzystałam mocno zniszczoną książeczkę, zrobiłam z niej kartkę z okazji narodzin dziecka.






Ślę wirtualne pozdrowienia dla Was wszystkich! 

15 komentarzy:

  1. Przepiękna ta karteczka! Uwielbiam twoje poczucie estetyki! Jesteś nieustannym źródłem inspiracji! Czy gdzieś mozna znaleźć "przepis" na twoje kwiatki?
    Pozdrawiam serdecznie- oddana wielbicielka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda tworzysz, cuda :) Zawsze podobały mi się te Twoje zwinięte kwiatuszki, ale jeszcze nie wyczaiłam jak je robisz. Cóż, trzeba się uczyć od mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! Rewelacyjnie dopasowane kolory! I super pomysł z adaptacją książeczki na kartkę z okazji narodzin maleństwa! Jest słodka, szczególnie kwiatuszki papierowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace! narodzinowa superancka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta kartka, warstwy boskie a książeczka to już totalny odlot!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że też lubisz te papiery.
    Świetna pierwsza kartka, a książeczka powaliła mnie na kolana:)
    Cudnie łączysz papiery!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Świetne wykorzystanie rzeczy, którą żal wyrzucić, a podarować wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  8. To po prostu niewiarygodnie piękne... Wnętrze tej kartki z okazji narodzin - błękit, ten wózek, embossingowe dodatki... zostałam bez słów, ma to niesamowity klimat. Powinnaś pisać baśnie, bo czuję, że Twoja wyobraźnia mieści wiele niezwykłych historii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie prace przepiękne, kartka warstwowa wcale nie wygląda, jakby miała Ci przysporzyć jakichkolwiek trudności :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabulous! I just love it!

    Dorly Weitzen, Israel

    OdpowiedzUsuń
  11. I kartka i książeczka fantastyczne i takie delikatne... cała Ty, tzn tak mi się kojarzysz, z takimi kolorami, brokatem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jak zawsze:) Zazwyczaj podziwiam w galeriach a tam nie można niestety komentowac:) Wspaniale łączysz dodatki:) Widziałam Twoj album na żywo w skarbach mojej siostry. BAJKA! zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super - lubię taki kreatywny recycling. Oczywiście scrap i kartka to mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)