05 lipca 2010

Scrap#60 ; Altered art# 9

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje dwie prace wyzwaniowe ;)
Pierwsza to scrap do wyzwania prezentowanego przez Madziozę :D Bazą scrapa nie mógł być papier scrapowy ani karton typu Canson ;) Zrobiłam LO na starej mapie samochodowej Hiszpanii.





Zakręcone wyzwanie Karoli ukazało się dzisiaj ;) Należało użyć dwóch metalowych zakrętek, powstały naprawdę piękne prace!


Na zakończenie chciałam Wam pokazać naszego nowego domownika ;)




Miłego wieczoru! Do jutra!! 

6 komentarzy:

  1. Jak zawsze prace piękne i pełne uroku ale....kicia najpiękniejsza. Też marzę o kicie tylko Tom musi podrosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace!!! I gratuluję powiększenia rodzinki!!! Kociak jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace, zresztą jak wszystkie. A kotek cudny :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny magnesik i cudny scrap!
    A futrzak jest rozczulający, mega słodziakowy!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nakretka-REWELACJA!!! Marzy mi sie taka, kto by pomyslal ze cos takiego mozna wyczarowac z nakretki....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)