04 września 2010

{first day of school}

Bardzo lubię wyzwania z mapkami, poniżej moja praca do wrześniowej mapki w wyzwaniu na blogu Bo Bunny, jednocześnie jest to moja pierwsza praca dla Bo Bunny ;) niezwykłe uczucie :D Zapraszam Was do udziału w tym wyzwaniu, w poście wystarczy podlinkować swoją pracę- jestem bardzo ciekawa Waszych interpretacji tej mapki!







Do wykonania tej pracy użyłam kolekcji Learning Curve:
 Learning Curve, Learning Curve Cut Out,
Learning Curve Combo Sticker, Learning Curve 12" Chipboard,
First Day of School Cardstock Sticker, Learning Curve Rubon,
Chunky Chips Alpha, Learning Curve iCandy Chipboard Stickers,
Learning Curve Noteworthy, Learning Curve iCandy Brads, Denim Wraps, Buttons/Guziki





10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna mapka - a Twoja interpretacja równie ciekawa :-) Bardzo udany debiut, gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna mapka, super ja zinterpretowlas, widac ze troche nudny ten pierwszy dzien w szkole hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serca Ci raz jeszcze gratuluję! :) I cieszę się razem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your school layout,so pretty and full of amazing details
    Luzma

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudna praca, ogromnie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się też super podoba. Zupełnie w moim stylu z powodu tych różnych "bałaganiarskich" dodatków, sama uwielbiam tak scrapować :)
    Bo Bunny jakos mi sie do tej pory nigdy nie podobało a tu proszę, proszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. super, bardzo mi sie podobaja rozne dodatki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna interpretacja mapki :) Zdjęcie mnie powaliło! Chyba dziewczynka niezbyt zadowolona ;) Świetny scrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hip hip hurra na okoliczność pierwszej pracy DT BB! Wyszło cudnie i jakie wzruszające zdjęcie Ali! Buziaki dla dzielnej uczennicy, będzie miała tak ciekawy ten pierwszy rok, a dla Ciebie Kochana: zadanie specjalne: zdjęcia + oprawa wszystkiego co się wydarzy! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)