22 września 2010

{simply beautiful}

Nareszcie miałam motywację aby wykonać 2 page Layout! Zagospodarowanie tak ogromnej przestrzeni okazało się jednak dość trudne mimo tego uważam, że wyszło całkiem dobrze ;) Zapraszam na bloga Bo Bunny - zobaczcie jakie piękne prace zrobiły dziewczyny z zespołu!

Do wykonania tego scrapa użyłam pięknej kolekcji Olivia! Zdjęcia Alicji zrobione kilka tygodni wcześniej - podczas mierzenia czapki (robiłam osobiście na drutach ;p Wasze wprawne oko napewno rozpozna broszkę Ani Brises!) idealnie wpasowały się kolorystycznie do tych papierów!

Aby powiększyć zdjęcie, kliknij na nie!





Pozdrawiam Was serdecznie!! i dziękuję za odwiedziny oraz za wszystkie pozostawione komentarze! :*

5 komentarzy:

  1. Faktycznie wyszło świetnie! Cudowne kolorki i detalki. A ja jeszcze chciałam zauważyć, że pannica ci rośnie na naszych oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wunderschön, wie alles von Dir.


    Liebe Grüße

    Ulrike

    OdpowiedzUsuń
  3. świetną twórczynią jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombaśny skrap. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszedł ten scrap! A Alicja przepięknie wygląda na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)