10 września 2010

{sweet as can be}

Dzisiaj na portalu gościmy Betik :D , która zaproponowała nam świetne wyzwanie! Zapraszam klik --> TUTAJ!
Poniżej moja praca do tego wyzwania, miało być romantycznie, z motywem róż tekturą falistą oraz koronką - i tak jest :) Na scrapie zdjęcie Alicji sprzed kilku dni wykonane z zaskoczenia ;) Niedawno udało mi się zrobić moim dzieciakom dość dużo zdjęć, więc od czasu do czasu będę Wam je serwować na scrapach lub albumach.







Pozdrawiam i życzę udanego słonecznego weekendu!

18 komentarzy:

  1. Na tej fotce widać, jak bardzo Córeczka podobna do Ciebie :-)) Tytuł - idealny :-) Jak zresztą i cały scrap, świetnie skomponowany, i te ruloniki - muszę kiedyś odgapić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny dobór kolorów:) i przeszycia boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest! A zdjęcie Alicji - powalające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne =] Też mam nadzieję się wziąć za to wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Na tym przykładzie widać kto jest mistrzem, a kto dopiero zaczyna naukę w temacie LO:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny scrap :) te ruloniki z papieru fantastycznie prezentuja sie na pracy - musze koniecznie sprobowac i ja :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, delikatny i te kolory.. mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich kolorów trzeba mi było się napatrzeć w ten deszczowy dzień. Od razu lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrap świetny! ;) Zdjęcie cudne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory dodają skrzydeł- A Alicja , jak prawdziwa modelka:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny scrap, cudne róże i modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale córeczka podrosła,dopiero teraz w tej pięknej oprawie LO widać jak wydoroślała
    scrapem jestem zachwycona,ruloniki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Scrap wyszedł wspaniale,a wkomponowane w całość ruloniki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest taki nasycony! Śliczny. No i ta fotka Alicji - cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny pomysl z tymi zawinietymi papierkami- rulonami :)
    mozna kopiowac;)
    no i calego serca GRATULUJE!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)