15 września 2010

Święta tuż tuż...

...z tej okazji przygotowałam dla Was krótki kursik ;) Mam nadzieję, że okaże się pomocny w trakcie przygotowywania świątecznych dekoracji :D






Do wykonania choinki użyłam:



Ze wszystkich arkuszy przy pomocy dziurkacza wycinamy kółka, staramy się aby z każdego arkusza wyciąć jak największą ilość kółek. Następnie w każdym kółku wycinany spiralę, podobną do widocznej na zdjęciu poniżej.

Skręcamy spiralkę w rulonik, zaczynając od zewnętrznej jej części do środka, możemy sobie pomóc np końcówką pędzelka - wtedy kwiatek nie będzie pogięty.


Na powstałą "klapkę" nakładamy grubszą warstwę kleju i dociskamy do niej skręconą spiralkę, jednocześnie formując kwiatek


Po przygotowaniu wszystkich kwiatków i wyschnięciu kleju przystępujemy do mocowania ich na stożku. W środek każdego kwiatka wbijamy szpilkę i przypinamy do stożka, kwiatki są małe więc możemy sobie pomóc i np. końcem ołówka docisnąć szpilkę ( dla wzmocnienia każdy kwiatek przypięłam dwoma szpilkami). Kwiatki przypinamy ciasno obok siebie, puste miejsca można uzupełnić wstążką- również przypiętą szpilkami. Na koniec wszystkie kwiatki ozdabiamy brokatem w kleju, w czubek wpinamy ozdobną szpilkę z serduszkiem i piękna ozdoba jest już gotowa!


86 komentarzy:

  1. WOW!! świetne, super pomysłowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOOOooOo zatkało mnie :wow: fantastyczny kurs! Na pewno spróbuję, chociaż efekt nie będzie porównywalny :wow:!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna!!!! takiej jeszcze nie widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! It's really fantastiс idea!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny pomysł - na pewno wykorzystam w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WSPANIAŁA DEKORACJA! Dziękujemy za kurs=) Na pewno spróbuje=)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, ale tyyyyyyyle pracy to kosztowało, że raczej nie spróbuję:( Aczkolwiek kursik na kwiatuszek mi się przyda i na pewno wykorzystam, bo kwiatki te wyglądają u Ciebie zawsze świetnie i bardzo je u Ciebie podziwiam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ale fajny kursik, aż sama mam ochotę zasmakować przygody ze scrapem. Jak sobie kupię ten dziurkacz to na pewno spróbuję jeszcze przed świętami.
    A właśnie co do tych świąt to masz absolutną rację, bo ten czas tak szybko leci...ani się nie obejrzymy i już będzie biało.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga - jest cudna!!!!! Myslałam że świeta to jeszcze bardzo odległa sprawa ale Ty to potrafisz wprowadzić w nastrój :) Posypią sie teraz choinki jak nic :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka NIESAMOWITA! Bliżej świat na pewno taką wymodzę bo jest rewelacyjna! dziękuje bardzo za kursik :*

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany, padłam!! cudo nad cudami!! podziwiam ile pracy w to włożyłaś! chciałabym zrobić taką choinkę, ale nie wiem, czy starczy mi samozaparcia...

    OdpowiedzUsuń
  12. orany rewelacja!!!!!!!!!!!!! :) przepiękna ozdoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna! Aguś, fantastyczny pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Dzięki za kursik :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Super :) Spróbuję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna dekoracja choinkowa...Spróbuję...zobaczymy co wyjdzie...Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga, NO DAŁAŚ ŚWIĄTECZNEGO KOPA!!!
    BOSKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł, pozdrawiam. Śliczna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!!! Ale śliczna choinka;)
    Super pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ ta choinka świetna! Od jakiegoś czasu myślę nad choinką na święta.. Ten pomysł jest po prostu boski :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wow!!FANTASTYCZNA CHOINKA:))oj az mi sie zachciało taką zrobic,normalnie zakochałam sie w niej:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł! zrobię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że produkcja pełna parą! :) Śliczne kwiatki! mi ładne nie wychądzą :) A choinka robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna, bajkowa choinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Świetna praca i rewelacyjny kursik! Chociaż widać, że praca dość czasochłonna, to efekt oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  26. boska
    inspirująca
    dziekuję za kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  27. o mamusiu, jaka cuuuuuuuuudnaaaaaa!!!!!
    pomysł genialny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna, ale na Boga, w lecie choinka????

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG! I made one almost exacly like this with Bo Bunny! Yours is gorgeous with the bright green and the ribbon!

    OdpowiedzUsuń
  30. Choinka jest wspaniała i wielkie dzięki za wspaniały kursik :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznaję, że dawno nic mnie tak nie zauroczyło jak ta choinka !

    Lato to dobry moment by zacząć kręcić jest szansa, że do świąt się zdąży ;)))

    OdpowiedzUsuń
  32. WOOOOOWWW!!! Fantastyczny pomysł i rewelacyjne wykonanie!!! Dziękuję za kurs, przyda się na pewno!!

    OdpowiedzUsuń
  33. o rany alez piekna choinke stworzylas!!!!!!!!!!!jest udealna cudowna, super , dzieki za kursik na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapachniało świętami:) Cudowna ta choinka i świetnie napisany kursik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Agnieszko - jesteś kopalnią pomysłów!
    Każda Twoja praca to moc inspiracji!!!
    Choinka jest rewelacyjna :D.

    OdpowiedzUsuń
  36. ta choineczka jest po prostu wspaniała, fantastyczna, kursik bardzo przydatny :-), nie omieszkam skorzystać i pewnie coś zmajstruję podobnego na święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zastrzelił mnie ten kurs. Teraz to już wcale się nie wyśpię, tylko będę choinki produkować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne !!! i wcale nie takie trudne. dzięki za ten kursik.
    pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  39. Mirabelko, jesteś genialna! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczna choinka, na pewno zrobię taką i to nie jedną :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. o matulku ile sie nazawijałas hahaha, warto bylo, choinka jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Aga !!!!!!! to jest przepiekne !! jestem zachwycona [zreszta jak zawsze u Ciebie :) ] koniecznie musze zrobic cos takiego ! tylko skad wziac taki stozek ??

    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  43. Mistrzostwo świata !!!!
    Ale cudo !

    OdpowiedzUsuń
  44. super super cute!! have to lift this!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczności, mnóstwo pracy i efekt wspaniały!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bezwzględne mistrzostwo świata!!! Twoje kursy są zawsze niesamowite. A Choinka - cudo nad cudami!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. choineczka cudowna :)
    dzięki za kursik

    OdpowiedzUsuń
  48. swietny kurs i cudny efekt!!! na pewno sprobuje!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Okurczaki... Mirabel! To jest ekstra!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Agnieszko, po prostu CZAD! :) Genialna i bardzo pomysłowa ozdoba świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. genialne! mnie także zatkało! piękna! na pewno skorzystam z kursiku!

    OdpowiedzUsuń
  52. Это нечто восхитительное!Какая ёлка!!!Это ёлка с большой буквы!

    OdpowiedzUsuń
  53. This was really cool! :D
    I might borrow this idea ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kurs wspaniały, na pewno z niego skorzystam! Dziękuję!

    Ale mam jeszcze pytanie - między niektóre "gałązki" są wklejone takie "kulki" - co to?

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam do podziękowań za kurs!
    Świetnie przygotowany!
    Choineczka jest tak śliczna, że chyba coś zmajstruję na święta:)

    Pozdrawiam i zapraszam do zabawy na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Choinka super efektowna!!! kurs fantastyczny:)
    Może pokuszę się żeby coś podobnego zrobić?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Powaliło mnie na kolana i nie mogę się podnieść :)) To cudo poprostu jest!!! Jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń
  58. This idea is so fantastic!! Thanks for sharing!!
    giuli

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziurkacz i papiery już zakupione, mam tylko pytanie do autorki tego cudeńka :) jakiej wysokości jest stożek styropianowy? 12 cm a mozę 21?

    OdpowiedzUsuń
  60. This is one of the most beautiful creations I've ever seen! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  61. Szukałam czegoś takiego właśnie... fantastyczny projekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Naprawdę przecudny ten kurs, zachwyciłam się nim we wrześniu, a teraz posłużył mi do zrobienia wiszącej ozdoby:
    http://malahabka.blogspot.com/2010/12/przygotowania.html
    Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  63. Często odwiedzam Twój blog i znów szczęka opadła mi aż do podłogi! Przecudna jest ta choinka!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Często zaglądam na Twojego bloga, żeby sprawdzić co nowego, pięknego się pojawiło. I znów szczęka mi opadła. Przecudna jest ta choinka!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. sublime ce sapin et vraiment orignal bravo pour ta création

    OdpowiedzUsuń
  66. Choinka jest po prostu rewelacyjna.Gratuluję pomysłu. Szkoda, że odkryłam to już po świętach. Ale pomysł na pewno kiedyś wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  67. It is very helpful!

    OdpowiedzUsuń
  68. nawet dla takiego laika jak ja wydaje się to być proste :) dziękuję - już wiem czym przyozdobię sobie biurko w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna choineczka! Bardzo mi się podoba ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)