22 października 2010

{spread your wings}

Dzisiaj piątek i czas na "Layout challenge Friday" na blogu Bo Bunny. 
Poniżej moja praca przygotowana do szkicu Trish'y do tego moja ulubiona kolekcja Cambridge:







Produkty jakich użyłam do wykonania tego scrapa:
Cambridge, Cambridge Crown die Cut, Cambridge Dot, Cambridge Post, Cambridge Rub-on, Cambidge Trim, Cambridge iCandy Brads, Cambridge Clearly Stamps, Cambridge iCandy Dimensionals , Cambridge Chipboard, Cambridge Combo Stickers, Chunky Chips Alphabet - Chiffon, Bo Bunny Buttons




Wspaniałego, roześmianego weekendu!!

7 komentarzy:

  1. Fajna praca, ten niebieski jest intensywny i piękny, przynajmniej na moim ekranie ;)
    Mnie się też podoba ta kolekcja, czy w ogóle można ją dostać w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dzisiaj tj. od pierweszego wjrzenia stałam sie twoja fanką!

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie mi się ten eLOs podoba!!! uwielbiam w nim wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)