13 listopada 2010

Bombkowe szaleństwo ?

Pracochłonne ,ale warto było ;) Pudełko po zapałkach, bombka akrylowa, sztuczny śnieg, słodki dwustronny papier w serduszka Bo Bunny, wstążki w krateczkę oraz kilka dodatków na koniec brokat w kleju i postarzanie tuszem. Najtrudniejsze było zrobienie zdjęć ale chyba udało mi się pokazać efekt końcowy :)
Materiały pochodzą ze sklepu "Kreatywny Świat" , a jeśli jesteście użytkownikami portalu Scrapujące Polki to możecie skorzystać ze stałego 5% rabatu na zakupy, szczegóły znajdziecie >>TUTAJ<<







Miłego weekendu! Pozdrawiam wirtualnie wszystkie osoby, które tutaj zaglądają!

21 komentarzy:

  1. O ranyyyy - jaka cuuuuuuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewiarygodne!!! Aga - brak mi słów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna!!!!!!!!!!!!!
    Jaki fantastyczny pomysł i wykonanie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOOOOOO aż przetarłam oczy z niedowierzania! Magiczne i po prostu genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna

    jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dzieło :)
    Domek w bombce dla malutkiego krasnala.

    OdpowiedzUsuń
  7. fe no me nal ny pomysł! I cudowne Mirabelkowe wykonanie :)
    Wspaniał inspiacja na nadchodzące święta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo :)
    Piękna genialna bombka :) Magia Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super....bardzo mi się podoba Twoja bombka:)
    Chciałabym się nauczyć robić takie przestrzenne bombki, ale to już chyba w przyszłym roku, bo w tym mi czasu nie starczy na realizację wszystkiego, co sobie zaplanowałam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite!! Podziwiam ogrom włożonej pracy!! Przepiękna bombka!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany jakie cudeńko!!! I jakie cudnie świecące i landrynkowe - będę oglądać codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  12. JEŻELI NIE DOSTNĘ INSTRUKCJI JAK TO ZROBIĆ, TO ZABIJĘ :).
    Cudooooo! Zakochałam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odebrało mi mowę...REWELACJA...kreatywność jednak nie zna granic

    OdpowiedzUsuń
  14. to najpiękniejsza świąteczna inspiracja jaką widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś pięknego, po prostu szok!!!!!
    Patrzę i patrzę i gały wybałuszam - niesamowita praca!!! Szacun!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. No po prostu cudo!!!!!!!!!!!Fenomenalne cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. o mamo, zaszalałas !! warto było :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)