16 listopada 2010

czas na kalendarz adwentowy...

Już niebawem można rozpocząć odliczanie, lubicie to? Dla tych którzy potrzebują mobilizacji proponuję wyzwanie na portalu SP! Tutaj znajdziecie wspaniałe INSPIRACJE. Wyzwanie trwa do końca listopada, więc na pewno zdążycie zrobić piękny kalendarz adwentowy :D Zapraszam!

Mój kalendarz wykonałam z tektury falistej- takiej grubej z pudełka, wycięłam okienka, pomalowałam farbą akrylową następnie nakleiłam na tekturę introligatorską i ozdobiłam pięknym bajecznie kolorowym papierem Echo Park Paper - Everybody Loves Christmas - już zdobi drzwi pokoju moich dzieci, a okienka skrywają urocze obrazki oraz bileciki "bony" na słodycze ;)












Miłego wtorku Kochani i dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem! 

16 komentarzy:

  1. Piękny, radosny i kolorowy ten kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Das ist ja ein so wundervoller Kalender geworden............da wird sich der Empfänger aber freuen....


    Liebe Grüße
    Ulrike

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie kolorowy! Jest przesłodki, aż miałabym ochotę się w niego wgryź ;) Cudowne wykonanie, idealnie dopracowany w każdym najmniejszym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorowy, radosny, odliczać z nim do Świąt do przyjemność dla dużych i małych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejszy kalendarz adwentowy jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny! Domek z poprzedniego postu też boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, noe så flott, helt fantastisk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i na mnie wywarł ten widok ogromne wrażenie, jest boski :->>> i o ile wcześniej nie czułam potrzeby wykonywania takiego kalendarza adwentowego, tak teraz Twoja praca miesza mi w głowie :->>>

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownyy jest! kolorowy, sympatyczny i ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. bajecznie kolorowy i radosny

    OdpowiedzUsuń
  11. What a nice idea! The calender looks fabulous :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podglądam Twoje pracę od jakiegoś czasu , szukając nowych inspiracji...
    Sama , stawiam dopiero nieśmiałe kroki w zabawie w scrap.
    Kalendarz jest fantastyczny , rewelacyjny pomysł , wykonanie.
    kolorowy , świąteczny.

    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. o mój Boże o_O
    ależ mi zaimponowałaś!
    szacun! świetny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam wszystkich z tej strony!
    Cieszę się mogąc was spotkać!
    Postaram się udzielać :)
    Do zobaczenia!
    ---
    [url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)