10 grudnia 2010

{True Love} - Layout Challenge Friday

Piękna kolekcja Bo Bunny Crush + wspaniałe zdjęcie młodej pary  = layout !
Na pewno rozpoznaliście na zdjęciu Anai oraz jej męża ;) Aniu bardzo dziękuję za użyczenie zdjęcia!
Kolekcja dość trudna dla mnie, ale jak widać poradziłam sobie ;) godzinka i gotowe!
Layout wykonałam na podstawie mojego szkicu, który możecie zobaczyć na blogu Bo Bunny i oczywiście możecie wziąć udział w wyzwaniu jakie Bo Bunny proponuje! Serdecznie zapraszam!










ZachęcamWas do udziału w tym wyzwaniu!
Miłego weekendu i zapraszam ponownie jutro!

5 komentarzy:

  1. aaaa to tak wygląda to cudo :) no tak, cuudny scrap :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zbliżenia przekonały mnie, że to nie digi! Śliczna kompozycja, i kolory wyjątkowo pasują do zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda tworzysz!!!!! Jestem pod wielkim wrazeniem, trudno oczy oderwac od Twoich prac.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)