14 stycznia 2011

2 page layout

Czasami człowiek sobie nie radzi z przestrzenią 30x30, a tu nagle trzeba zrobić layout 30x60...w dodatku użyłam według mnie typowo chłopięcej kolekcji Bo Bunny -Cambridge, zdecydowałam się oprawić nią zdjęcia Alicji - wyszło chyba całkiem nieźle, chociaż do końca nie jestem zadowolona z tej pracy ;)
Zapraszam Was do obejrzenia pozostałych prac projektantek z zespołu Bo Bunny, wszystkie są oczywiście 2 page LO ;)



Materiały:
Cambridge iCandy brads, Cambridge Noteworthy, Cambridge Combo stickers, Cambridge Chipboard, Cambridge Stripe, Cambridge Crest, Cambridge Crownd die Cut, Cambridge Chess, Cambridge Post, Holly Berry Wrap (Noel), Chiffon Rose Trim, Arrows&Circles Chipboard Stickers, Learning Curve Combo Stickers, Learning Curve Chipboard, Learning Curve iCandy brads




Pozdrawiam z deszczowego Szczecina!!

6 komentarzy:

  1. jak dla mnie, to świetnie sobie poradziłaś :) no bo w końcu kto, jak nie ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, to jest fantastyczny scrap! Jesteś dla mnie mistrzynią !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie bomba! zawsze podziwiam jak potrafisz zrobić pracę pełną dodatków, kolorów, detali, która jednoczesnie nie przyćmiewa zdjęć, a wydobywa ich urok! wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwwww.....This is STUNNING!!!! Congrats!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. obłęd, po prostu niesamowita praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala! ale gabaryt! a jaki cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)