15 stycznia 2011

Art Journal

Jakiś czas temu na Portalu PS zaczęłyśmy publikować wyzwania dotyczące Art Journala, są to bardzo swobodne wyzwania, bez terminów, bez wytycznych - proponujemy tylko temat na kolejne strony. Wyzwanie to ukazuje się w każdą sobotę a prowadzi je Karola, zapraszam Was do udziału, a przede wszystkim do obejrzenia prac dziewczyn które prowadzą swoje Art journale, prace są zebrane w albumach TUTAJ oraz cz 2 TUTAJ jest co podziwiać! . Wszystkie tematy są zebrane na FORUM 
Chciałam Wam pokazać moje interpretacje tematów:
Bazę przygotowałam z torebek śniadaniowych, okładka jest z grubej tektury a całość jak widać zbindowana ;)

Okładka:

kim jest ta dziewczyna

moje najwcześniejsze wspomnienie

jak się czuję ze swoim imieniem

mój dzień powszedni

dom- ten i tamten

przyprawy mojego życia

opowieść wigilijna 

moje drzewo, moja gałąź

głupota ludzka nie zna granic

9 komentarzy:

  1. WOW !
    is fantastic project !
    hugs from Brazil!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne, takie pełne koloru, życia i radości. Najbardziej mi się podoba jednak ta strona o dniu powszednim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Agnieszko! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne rzeczy! Urzekło mnie! Pozwolę sobie obserwować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały scrapoportret ;) Każda ze stron choć tak różna tworzy spójna całość, pełną miłości, humoru i optymizmu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny jest!!!
    Cudniaste radosne, energetyczne kolory :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny art journal! Strona o gałęzi jest przepiękna, zresztą całość absolutnie obłędna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)