14 stycznia 2011

Kolejny lift...

...tym razem lift pracy Doroty, o zgrozo C&S !!! Gdybyście mogły zobaczyć moją minę jak to zobaczyłam! hahahah Praca Doroty niesamowicie mi się podoba, i liftowanie jej graniczyło dla mnie z cudem...no ale zrobiłam i to w rekordowym czasie, dziewczyny twierdzą , że wyszło super....hmmmm w sumie mnie też się podoba ;) Tak się składa, że właśnie robię porządek w mojej szafie scrapowej i mam masę dziwacznych ścinków, może wykorzystam je do właśnie takich czystych scrapów? Co Wy na to? Muszę spróbować ;)


scrap wykonałam bez użycia kleju ;) wszystkie elementy mocowałam na taśmie dwustronnej 3D ( poza naklejkami oczywiście)


Buziaki! i do następnego razu !!

12 komentarzy:

  1. Lift zachwycający! Liczę na to , że porządki w szafie przyniosą jeszcze nie jeden taki piękny scrap :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity jest, a te "dziewczynki" :)
    Śliczne dzieciaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najwięcej c&s, co nie oznacza, że dotychczasowe scrapy nie były równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie jest widzieć Cię w c&s. A to nie lada wydarzenie przecież. Bardzo ciekawiło mnie jak będzie wyglądać Twoja praca. Jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, tak, tak, rób porządki i C&S jak najbardziej :D świetnie wyszło!!!
    a swoją drogą, ciekawa jestem, co to za mina była ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny! :*
    Kachasku..mina przerażenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nono , Mirabeel i C&S :D to było dla Ciebie nie lada wyzwanie ;) super wyszło, a praca ma w sobie to coś Twojego!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny scrap! uwielbiam takie! niby minimalistyczny, a dzieje się na nim! oj dzieje! :)))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczny :) Bardzo mi się podoba taki minimalizm :) I Karmeleiro ma rację od razu poznać że to TWOJA praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na resztki! piękny scrap!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)