31 stycznia 2011

{love}...

Dzisiaj na Portalu PS rozpoczynamy tydzień z zadaniem o tematyce walentynkowej, zapraszam na portal! Każdego dnia nowe wyzwania = wiele inspiracji walentynkowych :D
W dziale Altered Art pokazujemy ozdobione ramki :) ja zalterowałam maleńką rameczkę :

Ramkę pomalowałam białą farbą akrylową, zrobiłam przecierki i dodatkowo postarzyłam brązowym tuszem. Wnętrze ramki zdobi papier Echo Park, serducho wycięte z kartki ze starego słownika oraz róża Judy, napis na ramce to fragment naklejki z kolekcji Echo Park Little Girl. :)

aaa całkowicie zapomniałam się pochwalić, że dołączyłam do wspaniałej grupy projektowej sklepu Scrapki.pl 



Miłego początku tygodnia moi drodzy!!!

6 komentarzy:

  1. śliczna delikatna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna, postarzenia dodają niezwykłego uroku.
    Dołączenia do DT Skrapków gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rameczka przepiękna - uwielbiam takie maleństwa i do tego w takich kolorach i stylistyce!!!! A z twojego dołączenia do DT jestem mega happy!! :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)