09 stycznia 2011

My Creative Scrapbook

W styczniu mam zaszczyt być gościnną projektantką w My Creative Scrapbook, to dla mnie niezwykłe wyróżnienie oraz doświadczenie. Dziękuję Pam za zaproszenie i całemu zespołowi MCS za miłe przyjęcie!
Jeśli macie ochotę i chwilę czasu to zapraszam Was do galerii zespołu, na bloga oraz na forum My Creative Scrapbook. 
Do momentu otrzymania przesyłki, nie miałam pojęcia co będzie zawierał zestaw z którego miałam wykonać prace, a już na pewno nie spodziewałam się Webster's Pages ;) Już mogę ujawnić wszystkie projekty nad którymi pracowałam w grudniu, więc Wam pokażę co zrobiłam - uwaga dużo zdjęć ;)


Najpierw scrapy: 


{little lady}









{beauty}











{dec 2010}








atered art: zalterowałam część dużych, zdekompletowanych puzzli








i na koniec dwie karteczki:







Zestaw wyglądał tak:






Dziękuję Wszystkim, którzy znaleźli czas aby obejrzeć moje prace :* 
Życzę Wam miłej, rodzinnej niedzieli!!
oraz zdrowia dla Wszystkich przeziębionych i chorujących :*
Oddalam się aby dotrzymać towarzystwa mojej Alicji, biedna zachorowała na grypę, mam nadzieję że szybko wyzdrowieje :( tak czy inaczej jutro miała mieć popis w szkole i nici z grania. 

21 komentarzy:

  1. Cudowne prace!!!
    Cuda wyczarowałaś z tego zestawu!
    ale przecież nie mogło być inaczej :D.
    Ogromnie gratuluje i cieszę się razem z Tobą.
    Ali życzę szybkiego powrotu do zdrowia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace! puzel mnie zauroczył:)))
    żdrówka życzę córci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadanie wykonane po mistrzowsku! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie zestawiłaś kolory i właśnie za to lubię twoje prace- wesoło, kolorowo, aż chce się obejrzeć ponownie:)
    Zdrowia dla Ali! U nas też kaszląco-byle do wiosny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aga, cudne! kolory, wzory, dodatki - podziwiam, jak to wszystko łączysz!

    a Alicji duuuużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ moc wspaniałych prac!! jestem pod wrażeniem!! a rodzince dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle same cudeńka!!! Szybkiego powrotu do zdrowia dla Alicji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. alez ty pracowita i jakie piekne prace stworzylas!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądzę , że jesteś już do tego wzdychania przyzwyczajona. Ciszę się , że tu trafiłam. Nie widziałam piękniejszych prac. Są prześliczne, bardzo kolorowe, staranne, soczyste, pełne miłości. Sprawiłaś nimi że muszę coś szybko zrobić kolorowego. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. i love your work!
    is wonderful projects !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!!!

    Jesteś niesamowita!!!
    Fantastyczne prace, genialnie wszystko skomponowane!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wspaniałego zaproszenia. Wyczarowałaś prawdziwe cudeńka. Rewelacyjny puzelek.Po prostu jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ wyczarowałaś!!! Gdybym ja dostała taki zestaw, to bym odesłała hahahahha - nigdy nic bym nie potrafiła z niego zrobić. Chylę czoła :**

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowności!! te papiery są tak dziewczęce, słodkie i urocze a w Twoich rękach ożywają!! Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudowności pokazujesz!!! Zachwyca ta moc kolorów i bogactwo wspaniale dopasowanych dodatków.
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę Ali.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, podpisuję się pod Tusiakiem - odesłałabym ten zestaw :D Ta kolekcja jest trudna, ale Ty sobie z nią poradziłaś wyśmienicie jak zawsze! Jeszcze raz - ogromne GRATULACJE!! I buziaki Wam dziewczyny przesyłam wielkie! Zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ fantastyczne cuda wyszły spod Twoich rączek! Jesteś czarodziejką!

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszko jak zwykle Twoje prace to dla mnie mistrzostwo !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. z przyjemnością oglądam wszystkie cudowności i gratuluję z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są wszystkie Twoje prace :) Na pewno będę częściej zaglądać :) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)