19 stycznia 2011

..zima kolorowo...

Na przekór szarości za oknem zaszalałam z kolorami ;) Bardzo prosty layout, moje ulubione zimowe zdjęcie Alicji, kręcone kwiatki..właściwie to sam papier na tej pracy jest, bez mega ilości różnych dodatków- tak jakoś mi się zachciało, prosto i kolorowo ;)
Przy okazji zapraszam na wyzwanie z mapką! 

Materiały:
Bo Bunny Love Skack Shimmy
Bo Bunny Love Shack Boogie
Bo Bunny Love Bandit LoveU
Bo Bunny Love Bandit Nuts
Bo Bunny Alissa Spunky
ćwieki okrągłe pomarańczowe
Naklejki alfabet
farba akrylowa

4 komentarze:

  1. bardzo fajnie! podoba mi się, że choć zimowy, jest kolorowy :D (ale mi się zrymowało;p)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie i kolorowo, jak dla mnie to nowe oblicze zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, wesoły scrap! Córa super uśmiechnięta i szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak energetycznie _ zimowy-kolorowy zawrót głowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)