20 lutego 2011

Jak one scrapują?

Dzisiaj pierwszy raz w ramach DT Scrapki.pl biorę udział w cyklu "Jak one scrapują". Tym razem tematem były perły :) Jeden z moich ulubionych dodatków jakich używam. Więcej perłowych prac znajdziecie u Anai, Betik, Finn, Karoli, Tusi oraz Zielonookiej :)
Wykonałam prostą kartkę z ręcznie wykonanym kwiatkiem - niżej znajdziecie kurs krok po kroku jak wykonać samodzielnie taki dodatek:)




Aby wykonać kartkę będziesz potrzebować papier - bazę kartki, u mnie jest to dwustronny Gingham Gaby o wymiarach 30x10, kawałek tego samego papieru o wymiarach 8x13 , pasek Cupcake Casey 14x1,5 cm, listki wycięłam z Tree Tops dziurkaczem kółko 1,5" według tego kursu, przydadzą się również naklejki Little Girl, taśma dystansowa 2mm oraz klej Magik.  

  • papier 10x30 złożyłam na pół uzyskując w ten sposób bazę na pionową kartkę 10x15cm 
  • na bazę nakleiłam papier 8x13 cm - wykorzystałam drugą stronę- różową, papieru bazowego
  • następnie po lewej nakleiłam pasek papieru o długości 14 cm, zaraz obok fragment naklejki - bordera z arkusza naklejek
  • naklejkę z napisem przykleiłam przy pomocy taśmy dystansowej, uzyskując w ten sposób efekt 3D,zaraz nad nim naklejki z motywem filiżanek oraz na szczycie małe serduszko
  • z boku, przy pomocy kleju magik przykleiłam koronkowy kwiatek wykonany według kursu poniżej ;)
  • pod kwiatkiem umieściłam trzy listki
Do wykonania kwiatka będzie potrzebna koronka- ok 10 cm, (ja użyłam takiej o szer 5 cm) koraliki, cienka igła i oczywiście nici ;)


Jeśli mamy szeroką koronkę to składamy ją wzdłuż na pół i przeszywamy ściegiem fastrygowym


Marszczymy i zszywamy ze sobą dwa końce koronki
 Następnie przyszywamy w środku perełki, możemy je skupić w samym środku kwiatka lub rozsypać - podobnie jak w moim kwiatku ;) 

Tak prezentuje się gotowy kwiatek:


Materiały pochodzą ze sklepu: scrapki.pl

11 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, w cudnych kolorach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym show "Jak oni scrapują" xD

    OdpowiedzUsuń
  3. super kartka !! i dzięki za kursik, będzie bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i pomysłowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka!!! Dzięki za kursik, na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a great card,
    love the flower!
    Fredrikke :O)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zestawienie kolorystyczne!! Tak energetyczne, jak to tylko u Ciebie możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, Agnieszko, zawsze się zachwycam nad intensywną kolorystyką i taką "czystością" Twoich prac :) ja zupełnie tak nie potrafię - tym bardziej doceniam :)
    koronkowy kwiatek wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. kwiatek super wyszedł!
    chętnie też kiedyś zrobię :D

    i fajnie perełki wkomponowane!!!
    odwiedź mnie, jeśli chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na tego kwiatuszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)