26 lutego 2011

{Memories}

Nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam album i to w dodatku ze zdjęciami ;) Wpadły mi w ręce fantastyczne papiery Glitz, boskie kolory, po jakimś czasie udało mi się zrobić fajne zdjęcia mojej małej baletnicy i tak powstał ten album :) Alicja kocha balet, świecidełka i kolor różowy ... ;)













Materiały:
Baza albumowa 7gypsies - harmonijka
Prima Love Letter Roses Judy
Prima E line Flowers truskawkowe hortensje
Glitz - Hoopla - Peek a boo
Glitz  - Hoopla - Polka
Glitz - Love Nest - Damask
Glitz - Hoopla - Cake
Glitz - Love Nest - Floral
Echo Park Paper - Little Girl - Chloe Crowns

17 komentarzy:

  1. Świetny! Fajna ta harmonijkowa baza i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i cudowne zdjęcia Ali zyskały niesamowitą oprawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały album, a baletnica cudowna i wzruszająca!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow this is sooooooo outstanding in so many ways.. the colours, the design, the pics, and everything about it. I just adore what you have created here .... love it .. hugz x

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze,że "wzięłaś "się znowu za album,przygoda z baletem jest wspaniale "oprawiona" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny album zarówno forma jak i oprawa. Rewelacyjne zdjęcia! Śliczną masz baletnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie kolorowy, taki prosty, ale cudowny =] I zdjęcia... super =] Bardzo mi się podoba =]

    OdpowiedzUsuń
  8. albumik piekny, a zdjątka cudnie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie przepiękny! A jaka genialna pamiątka...pozazdrościć!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pamiątka dla małej baletnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lowe go! :) Normalnie powala! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny! a zdjęcia cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Album ślicznosci, a zdjęcia rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cuuuuuuuuuuuudny!!!!!!!! zainspirowałaś mnie:)):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Aga, ty jak coś zrobisz, to szczenę z podłogi tylko zbierać można.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie, dobrane kolorystycznie papiery. Zastanawiałam się nad zakupem niektórych z zaprezentowanych i teraz widzę, że warto sobie zamówić :)Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny album! niezwykłe kolory, cudowne zdjęcia, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)