17 marca 2011

Kosmicznie!



Czyli Blast Off!! w roli głównej ;) Urocza kolekcja Bo Bunny idealna dla chłopców ale mojej Alicji też się podobają te kosmiczne stworki i galaktyki ;) 
Poniżej karteczka w komplecie z  upominkiem dla małego fana kosmosu ;) Maleńkie pudełeczko 6x6 cm kryje w sobie 24 częściową grę memo z motywami wyciętymi z papierów tej kolekcji. 
Zapraszam Was na bloga Bo Bunny, zobaczcie co stworzyły z tej kolekcji pozostałe projektantki! 






najpierw wycięłam motywy - użyłam kwadratowego dziurkacza o wielkości 1,5", później już nożykiem wycięłam z tektury odpowiednie kwadraciki i nakleiłam na nie motywy i gotowe.

Miłego czwartku!! Jest u Was słońce?? 

15 komentarzy:

  1. Witaj pogoda kosmicznie paskudna ( kieleckie jak zwykle:)), a Twoje kosmiczne klimaty super, pewnie mojemu synkowi też się spodobają.Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA! fantastyczny komplet! a pomysł na karty do gry - SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmiczna małpka jest ekstra,świetny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny prezent dla chłopca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Какая милашка в скафандре. у нас у сынульки такая же обезьянка-подружка1

    OdpowiedzUsuń
  6. super! a pomysł na grę -zawalisty^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł i wykonanie! Bombowe! U mnie leje :(( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no... gierka memory =] Świetna sprawa... cudowny komplet =]

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne!! świetne na prezent! no bomba poprostu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie! super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko, PADŁAM! Szczęka na podłodze! No... KOSMOS! SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny pomysł :D
    świetne - taka zabawka ma niesamowitą wartość sentymentalną
    eh...
    odwiedź mnie, jeśli chcesz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)