24 marca 2011

Przebudzenie po raz pierwszy :)

Wiosenne przebudzenie u mnie na niebiesko i zielono ;) Ta kolekcja jest niezwykle uniwersalna - okazało się że idealnie pasuje do zdjęć moich chłopaków ;) Tą pracę miały okazję oglądać na żywo osoby które wybrały się na Scrapowisko do Łodzi, przyznam że to był niemały stres dla mnie-bo tak naprawdę niewiele osób miało okazję widzieć moje prace na żywo i zastanawiałam się jak zostaną odebrane ;) Okazało się, że nie było tak źle ;)
Zapraszam Was na bloga TSC do obejrzenia prac moich koleżanek z zespołu ;)






Przypominam też o Candy! Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ!!!



Pozdrawiam Was wirtualnie i wiosennie!!!!! 

11 komentarzy:

  1. Wspaniały scrap! Fajny banerek blogowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Piękne kolory, piękne kształty - cały super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycałam się już wszędzie, tzn. głownie na skrapowisku i na blogu TSC, ale tu też muszę, bo to jest OBŁĘDNA praca. Mistrzostwo świata i już :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie świeżutkie zestawienie kolorów!
    ale mnie bardzo kartek Mirabelkowych brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrap wyszedł ślicznie =] Uwielbiam je =]

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudny ten scrap:))) te chorągiewki i guziki! rewelacja! a kolory jak w moim pokoju:P
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny scrap! te szczególiki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam zielono - niebieskiego pojęcia dlaczego się stresowałaś, kochana :* Twoje prace były obleganie i westchnieniom nie było końca! Ja też wzdycham, bo pokazałaś całkiem inne oblicze tej kolekcji! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga ja nie wiem jak to się stało, że będąc na Scrapowisku nie widziałam tej pracy !!! w oko za to mi wpadły inne twoje dzieła i cieszę się, że mogłam sobie na żywca do nich powzdychać...

    To co stworzyłaś z zestawu Karoli jest rewelacyjne, zresztą jak wszystko co wychodzi spod twoich rąk
    pozdrwiam wiosennie choć u mnie za oknem śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje ze i ja kiedys zobacze Twoje prace na zywo, na razie podziwiam na swoim nowym monitorku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)