20 marca 2011

Spring !!!

Dzisiaj 20 marca czyli czas na "Jak One Scrapują". Tematem dzisiejszego wyzwania jest WIOSNA ! Pokusiłam się na wykonanie mini albumiku, w którym zamieściłam zdjęcia małej 2 letniej  Alicji, która wtedy w babcinym ogrodzie miała okazję odkrywać czar wiosny :D Pamiętam, był wtedy kwiecień, wszystko dookoła kwitło i było naprawdę bardzo ciepło! Miło teraz wspominać tamte lata.... no i gdzie ta wiosna 2011??  Koniecznie zobaczcie co przygotowały moje koleżanki z zespołu: Anai, Betik, FinnKarola, Tusia oraz Zielonooka !  














Albumik wykonałam z kart do journalingu, które mi pozostały z dwóch kolekcji Echo Park "Little Girl" oraz "Springtime" do tego kilka naklejek i alfabety z tych samych kolekcji.


Wycięte etykiety nakleiłam na biały karton wizytówkowy - użyłam kleju "Magik". Po wyschnięciu, całość zbindowałam. Karty  różnej wielkości co tylko dodaje uroku całości.


Aby w takim małym albumiku zmieściły się zdjęcia musimy je odpowiednio zmniejszyć. Wybrałam 11 fotografii które chciałam aby znalazły się w tym albumie. Zmniejszyłam je i w programie graficznym przygotowałam do druku w taki sposób aby na jednym arkuszu papieru fotograficznego 10x15 wydrukować miniatury zdjęć, dokładnie tak jak to widać na zdjęciu poniżej. Następnie wycięłam je zachowując białe ramki, wkleiłam do albumu i dokończyłam projekt :)



Materiały jakich użyłam do wykonania tej pracy znajdziecie w sklepie Scrapki.pl :


15 komentarzy:

  1. Ależ świetny pomysł! Uwielbiam małe albumiki, ale przygotowuję je na równych kartonowych bazach - ty uzyskałaś świetny efekt! Kiedyś muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. soooooo gorgeous and extra mini, mini, very tiny little treasure .. awesome and happy colours ... love it !!! big hugz x

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! I śliczny albumik! Twoje prace mają zawsze wiele uroku i radości za sprawą barw, które tak bardzo są obecne w twojej twórczości... Przyznam, że chodzi za mną coś takiego od jakiegoś czasu. Twój albumik bardzo mnie zachęcił do przełożenia chęci na czyn. Bardzo dziękuję za impuls:*
    I gratuluję miejsca w nowej drużynie projektantów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "made by mama :)" - haaha cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super! Замечательная идея! Очень колоритно!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny albumik,prawdziwie wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna , wiosenna kolorystyka, super wykonanie-piekna pamiatka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny albumik! Dzięki za podzielenie się techniczną strona wykonania, bardzo to u Ciebie doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz swietny blog,zdecydowanie bede tu czesto zagladac,pozdrawiam
    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł Aguś:)
    Albumik jest mega energetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Das ist wunderschön geworden mit viel Liebe und fröhlichen Farben

    Liebe Grüße

    Ulrike

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kolorowa wiosna , bardzo lubię twoje małe albumiki!!!
    U ciebie jest kolorowo każdej porze roku :)
    http://pampuchowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. witam !
    jak zwykle super pomysl i wykonanie:) Mam pytanie odnosnie zmniejszania zdjec ( w takiej ramce): jak to robisz, w jakim programie? dzieki pozdrawiam
    Patsy

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki dziewczyny! :*
    Patsy, nie wiem o jakie ramki Ci chodzi...ale zmniejszam zdjęcia w Photshopie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)