16 marca 2011

wieści z ostatniej chwili....

Na pewno niektóre z Was już znają tego polskiego producenta papierów do scrapbookingu The Scrap Cake... nie będę zwlekać i się rozpisywać ;) Dzisiaj został opublikowany skład zespołu projektowego!!
Zapraszam Was na bloga TSC po szczegóły!

Bardzo się cieszę i jest to dla mnie ogromny zaszczyt móc pracować w takim zespole! Mam nadzieję, że moje prace będą dla Was inspirujące i sprawdzę się roli  projektantki TSC =D
Niestety nie będzie mnie w Łodzi w najbliższą sobotę- ale będą tam moje prace wykonane z okazji premiery najnowszej kolekcji Wiosenne Przebudzenie autorstwa Karoli Witczak. Jeśli jesteście bardzo ciekawe jak wyglądają te cudowne papiery zapraszam Was na Facebooka - codziennie TSC pokazuje tam po kawałku całą kolekcję!

Miłego wieczoru!! :*

14 komentarzy:

  1. Gratuluję! Świetny zespół, na pewno będzie wiele cudowności!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!! Cieszę się z Tobą i gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dumna mnie rozpiera, że będziemy mogły pracować razem w kolejnym zespole! :* Cieszę się niesamowicie, słońce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Dziewczyny!
    Jestem pełna podziwu dla osób, które z taką energią podążają drogą swoich zainteresowań! Wszystkiego dobrego i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serdeczne, ogromne gratulacje!
    czekam na każdy kolejny twór!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko cieszę się razem z Tobą. :D Super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :))) ogromnie się cieszę, że będziemy razem pracować w DT :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)