20 kwietnia 2011

Guziki w roli głównej ;) - Jak One Scrapują

Dzisiaj jest 20 kwietnia- to oznacza, że czas na cykl "Jak One Scrapują" dla Scrapki.pl. W tym miesiącu tematem były guziki - guziki tekturowe, metalowe, plastikowe itd.... bez ograniczeń! W mojej pracy wykorzystałam guziki plastikowe oraz tekturowe, które znalazłam w arkuszu z tekturowymi naklejkami z kolekcji Emma's Shoppe. Bardzo lubię ten dodatek, guziki często goszczą w moich pracach :)






Aby wykonać taki szybki mini albumik potrzebujemy:

  • tekturę na okładkę o grubości np 1,2 mm
  • papier do scrapbookingu - pad 6x6 Crate Paper Emma's Shoppe
  • karton wizytówkowy 
  • naklejki Crate Paper Emma's Shoppe
  • tekturki samoprzylepne Crate Paper Emma's Shoppe
  • kilka guzików
  • sznurek, wstążki
  • klej


Z tektury wycięłam dwa kwadraty 10x10 cm - dodatkowo z papieru do scrapbookingu 4 kwadraty 10x10. Papier nakleiłam na tekturę stosując klej UHU-nie zawiera wody, okładki się nie zdeformują.


Zanim przystąpiłam do ozdabiania okładki, przygotowałam ją do późniejszego zbindowania.


Wykorzystując naklejki, tekturki oraz guziki ozdabiłam okładkę - na środku przykleiłam klejem Magik najpierw większy guzik, następnie używając kleju typu "kropelka"  przykleiłam mniejszy guzik w kolorze kontrastowym.

Okładkę ozdobiłam dodatkowo naklejkami oraz tekturowymi guzikami.


Karty wykonałam z kartonu wizytówkowego - idealnie się nadaje na karty albumu.





Na koniec wykonałam maleńki bilecik :  pasek papieru o wymiarach 3,5 x 11 cm złożyłam na pół, dziurkaczem rewolwerowym w rogu wykonałam otwór na sznurek, na bileciku nakleiłam naklejkę oraz tekturkę z guziczkiem. Guzik nawlekłam na sznurek i przełożyłam przez dziurkę w bileciku.



Koniecznie zobaczcie co stworzyły dziewczyny z zespołu: Anai, Betik, Finn, Karola, Tusia oraz Zielonooka!!!


Materiały:




Miłego dnia!!!

18 komentarzy:

  1. Słodki =] Bardzo prosty, ale cudny =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kursik cudo, a przy okazji uświadomiłaś mi, że ostatnio trochę guziki zaniedbałam. Muszę przejrzeć moje skarby :]

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ energetyczny ten notesik :)
    super jest zobaczyć jak powstawał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Your mini book is fabulous!!!! After seeing all the fun papers, embellishments, and buttons from Crate Paper...I have to put it on my list next time I head to the LSS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak guzikowo i kolorowo!
    Zaczynam sie zastanawiac dlaczego -skoro tak lubie kupowac guziki -tak malo ich uzywam? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale czad! niby proste, ale wykonanie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. super pozytywnie kolorowo - lubię tak oj lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny guziczkowy notesik. Nawet pętelka jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Wszystkiego dobrego z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny i soczysty
    radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga, cudne guzikowanie u Ciebie:) Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  12. very nice notebook, so many nice colors :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Królują u Ciebie jak widzę ostatnio guziki :D:D:D Śliczny albumik :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj masz duże doświadczenie jesli chodzi o papier czy znasz jakiś klej do klejenia papieru który by nie marszczył papieru? Taki chyba nie na bazie wody? Musze coś skleic nie moze się papier marszczyć, taśma dwustronna odpada

    OdpowiedzUsuń
  15. odpisz prosze na mój komentarz na maila kerry@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)