19 kwietnia 2011

Guziki!!

Która scraperka nie lubi guzików?? Prawdopodobnie takie są, ale ja nie znam żadnej z nich ;p Guziki to bardzo wdzięczny dodatek do scrapów, kartek i wszelkiej innej formy w scrapbookingu. Zespół Bo Bunny przygotował zbliżenie na guziki TUTAJ możecie obejrzeć świetne prace i zaczerpnąć trochę inspiracji! Zapraszam!






Do wykonania powyższej kartki wykorzystałam:

Timepiece Card Kit,
 Timepiece Dimensional Stickers
Timepiece Buttons, 
Timepiece Chipboard, 
Timepiece Wraps  


Pozdrawiam Was wiosennie!! 
W Szczecinie jest przepiękna pogoda, mam nadzieję, że u każdej z Was dzisiaj świeci słońce! :*



10 komentarzy:

  1. Kartka piękna a guziczki pierwsza klasa :) U nas Na górnym śląsku słonka brak, ale mam nadzieję, że pojawi się już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card!!!!!! I love that line of Bo Bunny!!! The buttons are the perfect touch:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna kartka! cudnie w tych brązach, z krateczką i guziczkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka! ja też uwielbiam guziki wszelkiej maści, rozmiarów i kolorów:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, wspaniała! Kapitalne zestawienie tych różnych, przepięknych przydasiów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a gorgeous creation:-))
    Love the design and colours!!
    Sylvia.

    OdpowiedzUsuń
  7. zjwiskowa kartka...
    a guziczki dzięki scrapowaniu odkryłam na nowo:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)