26 kwietnia 2011

I po świętach....

...czas świąteczny zazwyczaj upływa zbyt szybko, mam nadzieję że spędziliście go w przyjemnej atmosferze :) Chciałam Wam pokazać poświąteczną inspirację, czyli mini albumik na zdjęcia uwieczniające np przygotowania do tego wydarzenia, malowanie jajek przez dzieci itd Bardzo lubię maleńkie , tematyczne albumy. Mam mnóstwo takich zdjęć , które nie nadają się do opasłych wielkich albumów ;)
Praca wykonana w ramach DT The Scrap Cacke , w roli głównej kolekcja Wiosenne Przebudzenie.












8 komentarzy:

  1. bardzo ładny... tę eleganckość papieru łamie cienkopis i jest w dechę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень красиво! Чудесный альбом получился!

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik piękny! Świetny pomysł z cienkopisem- to jest jak przysłowiowa wisienka na torcie :)
    Jak ja lubię Twoje prace.
    Pierwszego kwiatka purcherowego wykonałam wg Twojego kursu (dzięki!)- teraz to moje ulubione kwiatki!To dzięki takim kobitkom, jak Ty,odważyłam się utworzyć blog.
    Ania S-twój wierny i częsty gość,który dotychczas wstydził się pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny albumik, uwielbiam te twoje mini alumiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    Strasznie podobaja mi sie Twoje mini albumiki, aj...
    Bede czesciej wpadac, aby podziwiac!
    Dziekuje za inspiracje!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, baaaardzo fajny! też uwielbiam mini-albumiki! Tylko moje się, kurka, strasznie rozrastają po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten albumik! Jak zresztą wszystkie Twoje prace. Takie maleństwa są pełne uroku, tylko jedna kwestia mnie dręczy: gdzie to wszystko trzymać?
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)