30 kwietnia 2011

Lazy Day ;)

Kilka dni przed świętami napisała do mnie Michal z prośbą o udzielenie krótkiego wywiadu dla izraelskiego portalu o scrapbookingu! Oczywiście z ogromną przyjemnością napisałam kilka zdań o sobie, odpowiedziałam na pytania i przygotowałam poniższą pracę. Jeśli macie ochotę poczytać to zapraszam TUTAJ ;))) Wywiad został opublikowany w języku hebrajskim- co może być trudne do odszyfrowania ;)

LO ze zdjęciem roześmianej Alicji, materiały jakich użyłam do wykonania to jedna z najnowszych kolekcji Echo Park Paper Summer Days - oczywiście ze sklepu Scrapki.pl



Roześmianej soboty Wam życzę! Odpoczywajcie!

10 komentarzy:

  1. It's was great working with you on that!
    The LO is beautiful!!!

    Thank you,
    Michal

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirabelko gratulacje :D
    Ha Izrael też skrapuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny, mega energetyczny scrap. :)
    No i gratuluję artykułu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning layout with lovely colors and beautiful details!!

    OdpowiedzUsuń
  5. such a fun layout Agnieszka. have a great day jolanda

    OdpowiedzUsuń
  6. love your work! thank you for sharing it with us - Israeli Scrapers!

    Riki Arberman

    OdpowiedzUsuń
  7. I to się nazywa uśmiech! Masz przepiękną córkę. A layout cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje sławy.
    Po hebrajsku poczytałam - ;o))))))
    To tam też scrapują? ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe, megaoptymistyczne LO!!

    OdpowiedzUsuń
  10. really bright and joyful lo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)