28 kwietnia 2011

Sopelana ;)

Bardzo zaniedbałam miejsca  w sieci, które kiedyś dość regularnie odwiedzałam i np brałam udział w wyzwaniach ehhh samo życie, czasu coraz mniej. Postanowiłam jednak powoli na nowo się zorganizować, pomimo tego iż wiem, że wkrótce moja organizacja i tak się rozsypie w drobny mak z powodu wielkiej rewolucji jaka moją rodzinę czeka- ale o tym może przy innej okazji napiszę ;)
Poniżej efekt mojej walki z ostatnią paletą kolorystyczną na The Color Room. Oj, nie było łatwo, ale coś mi tam wyszło to pokazuję.
Na zdjęciu szczęśliwa Alicja pluska się w Atlantyku, plaża w Sopelanie, Hiszpania- cudowne wakacje w 2009 ;) Na pewno macie już zaplanowane wakacje w tym roku, nasze są jeszcze wielką tajemnicą ;)

Papier bazowy to Bo Bunny Double Doots, dodatki pochodza ze sklepu Scrapki.pl i są to głównie Echo Park Papers oraz Crate Paper Emma's Shoppe .



Słonecznego dnia!!! 
Buziaki dla Wszystkich komentujących !:*

2 komentarze:

  1. Świetnie wygląda taki ciemny scrap =] Nigdy jeszcze nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)