20 maja 2011

Jak one scrapują - odcinek

Zapraszam na kolejny odcinek serialu "Jak One Scrapują" pod tytułem "Skrzydła" ;)
Bardzo wdzięczny temat pracy, uwielbiam motyw skrzydeł- choć w moich pracach są rzadkością. Skusiłam się na wykonanie taga wykorzystując okładkę z zeszytu papierów 6x6 Crate Paper Emma's Shoppe. Nawet z okładki można coś fajnego wyczarować, do tego kilka tekturowych naklejek i obowiązkowo skrzydła ;) Poniżej znajdziecie krótką informację o tym w jaki sposób wykonałam ta pracę.
Koniecznie zobaczcie co stworzyły moje koleżanki z zespołu: Anai, Betik, Finn, Karola, Tusia oraz Zielonooka!!





Okładka zeszytu jest z kartonu który idealnie nadaje się na wykonanie takiego taga/zawieszki. Wycięłam z niej prostokąt o wymiarach 7x15 cm, następnie zciełam górne rogi, po środku wykonałam dziurkę, dolną krawędź taga obcięłam nożyczkami ozdobnymi.

Aby sobie ułatwić zadanie, do wykonania skrzydeł użyłam stempli, wystarczył tusz Disterss oraz etykieta z arkusza z kolekcji Emma's Shoppe.


Odbite skrzydła wycięłam, postarzyłam używając tego samego tuszu i nakleiłam na bazę razem z tekturowymi naklejkami z tej samej kolekcji.


Materiały pochodzą ze sklepu Scrapki.pl:

Crate Paper - Emma's Shoppe - Chipboard Accents


Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze !! 

16 komentarzy:

  1. Aga jest cudny!!!!!!!!!! Świetny pomysł na wykorzystanie okładki i te bajeczne skrzydła - suuuuuper!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne skrzydała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na użycie okładki - rewelacja :)
    Bardzo optymistyczny tag wyszedł. Szalenie podobają mi się te grube tekturowe elementy nałożone na siebie :) Chyba muszę się dokładniej przyjrzeć tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny tag, Aguś! Ta kolekcja jest warta grzechu! :D I jak sprytnie wykorzystałaś okładkę z małego pada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne skrzydła i cudny kolorowy tag!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super tag i bardzo sliczny kawalek tekturki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute cute tag!!!!! I love this line and adore this tag!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z wykorzystaniem okładki:)
    piękny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie:))) świetny sposób na pozyskanie skrzydeł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny, a taki prosty!!! pomysł z okładką mnie na kolana rzucił :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna!!! Ale ja lubię wszystko co skrzydlate ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello!I'm Adriana from Brazil!
    That's the first time I visit your blog and I'm really impressed with your work!!
    Congratulations!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko! Fantastyczny pomysł! :) Jak zawsze! Serdecznie pozdrawiam! Makola:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wie wunderschön ist dieser Tag!
    Tolle Idee.

    Viele Grüße
    Ines

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)