30 maja 2011

wesoło i kolorowo ;)

Witam Was po długiej przerwie!
Dzisiaj mam Wam do pokazania dwa layouty, wykonane w ramach DT Lemonade. Na obydwóch są zdjęcia z naszych rodzinnych, najfajniejszych wakacji ;)
Mam wrażenie, że nigdy nie oprawię wszystkich zaległych zdjęć- marzę o kilku albumach, ale wciąż goni mnie brak czasu albo niespodziewane wydarzenia jak choroba kogoś bliskiego, które przewracają życie do góry nogami i jestem zmuszona zrobić przerwę w pracy, od kompa, od papierów, od wszystkiego ;/ Po 2 tygodniach wszystko powoli wraca do normy, następne dwa spędzimy w napięciu i niepewności czekając na wyniki badań -  takie wydarzenia zawsze pozostawiają ślad i raczej się o nich nie zapomina, z drugiej strony zmuszają nas do zmiany priorytetów- trzeba być dobrej myśli, wszystko będzie dobrze.

Wracając do prac...

Pierwszy LO - sun&fun - wykonany głównie z kolekcji Color explosion, użyłam też stempla ornament 3
Bardzo radosny scrap, pełen kolorów gorącego lata ;) na zdjęciu Alicja pluskająca się w falach oceanu.



Drugi Layut - memories- wykonany  z kolekcji Vineyard oraz Grandma's attic , papier bazowy ozdobiłam stemplem Bingo 1 oraz resztkami rubonsów. Na zdjęciu jestem z Bartkiem - jedno z niewielu wspólnych zdjęć jakie mamy, zazwyczaj to ja pełnię rolę rodzinnego fotografa.





W imieniu Lemonade zapraszam Was na warsztat, który odbędzie się na zlocie w Warszawie.



Serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających na mojego bloga!!
Dobrego dnia Wam życzę! :* Dziękuję za wszystkie komentarze!!

6 komentarzy:

  1. Świetne! Zwłaszcza ten pierwszy mi się podoba, jest taki słoneczny i radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba sa bardzo przyjemne :)
    a co do wydarzeń... wszystko będzie dobrze, musisz tylko wierzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ soczyste kolory :) Kocham oglądać takie scrapy i "wgryzać się" w szczegóły. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne scrapy!I samych dobrych wiadomości życzę....niestety też ostatnio przeszłam przez oczekiwanie na wyniki..trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne obydwa, choć całkiem inne w klimacie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)