03 maja 2011

Wielki misz masz ;)

Też macie tak, że kiedy widzicie zdjęcie to musicie z nim zrobić scrapa? Tak było w tym przypadku, musiałam mieć to zdjęcie Tusia na szczęście się nie opierała i tak oto dostałam fotkę jej przesłodkiej córeczki Róży ...scrapa robiłam kilka godzin - chyba rekord dla mnie, ciągle coś dokładałam ;) są to głównie, resztki niewykorzystanych kolekcji lub ścinki papierów , które zwykle lądują w śmietniku no ale nie u mnie - mam specjalne pudełka gdzie przechowuję moje ulubione ścinki ;) Jest tutaj ogromny misz masz - spróbuję wymienić : papier bazowy Prima -Strwaberry Kisses Collection i dalej :Melissa Francess, October Afternoon, Basic Grey, Pink Paislee, Prima, Crate Paper, Cosmo Cricket, Papermania, DCWV, Dasy'ds.






Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. O jessooo jaki piękny!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdy potrafi zrobić tak piękny misz-masz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny!! Każdym szczególikiem się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym tak pięknie wykorzystywać ścinki !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kompozycja :) Bardzo jesteś kreatywna. Ja ostatnio znalazłam taką wirtualna zabawkę do tworzenia scrapbooków na stronie klubu miłośników dobrej herbaty dilmah. Trenuję właśnie ale moje jeszcze ak ładne nie są :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ten scrap jest przecudny! siedzę przed nim już z 5 minut i rozkminiam element po elemencie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)